Quantcast
Τουρισμός: Καλύτερη η φετινή χρονιά για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης - enikonomia.gr
share

Τουρισμός: Καλύτερη η φετινή χρονιά για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης

δημοσιεύτηκε:

Καλύτερη
θα είναι η φετινή χρονιά για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης
(ΠΑΜ-Θ) όσον αφορά στον τουρισμό, δήλωσε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού,
Μιχάλης Αμοιρίδης.



Μιλώντας
στο ΑΠΕ – ΜΠΕ, στο περιθώριο της ημερίδας «Ο τουρισμός και οι προοπτικές του
στον Έβρο», που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της 17ης Διεθνούς Έκθεσης
Αλεξανδρούπολης, ο κ. Αμοιρίδης σημείωσε πως «τα μεγέθη είναι καλύτερα από
πέρυσι, ενώ Τούρκοι, Ρουμάνοι, Βούλγαροι, Σέρβοι αλλά και επισκέπτες από τη
βόρεια και δυτική Ευρώπη μας προτιμούν σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από άλλες
χρονιές».



Περιγράφοντας
τον τουριστικό σχεδιασμό της ΠΑΜ-Θ, ο κ. Αμοιρίδης ανέφερε πως έγιναν
στοχευμένες δράσεις και επαφές με τουριστικούς πράκτορες του εξωτερικού και
μεγάλα τουριστικά γραφεία, ενώ έγκαιρα έτρεξε και μία καμπάνια προς τις χώρες
ενδιαφέροντος. «Το σημαντικό είναι ότι η Ανατολική Μακεδονία-Θράκη μπήκε πλέον
ως συνομιλητής με όλα τα τουριστικά γραφεία, τους τουριστικούς πράκτορες, τις
αεροπορικές εταιρίες και υπάρχει μεγαλύτερη προώθηση του προορισμού και από αυτούς»,
σημείωσε.



Ο
αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού τόνισε ότι χρειάζονται ιδιωτικές επενδύσεις, καθώς
υπάρχει πρόβλημα με τον αριθμό των υπαρχόντων κλινών. «Ιδιαίτερα τους μήνες
αιχμής, Ιούλιο-Αύγουστο», είπε, «δεν υπάρχει περιθώριο για πολλούς νέους
επισκέπτες. Πέρυσι είχαμε ζήτηση από Γάλλους και Ιταλούς που ήθελαν να έρθουν
με πτήσεις προς την περιοχή, αλλά δεν μπόρεσαν να βρουν διαθέσιμα δωμάτια τους
συγκεκριμένους μήνες».



Τέλος,
όσον αφορά στον χειμερινό τουρισμό, ο κ. Αμοιρίδης έκανε λόγο για πανελλήνιο
φαινόμενο της εποχικότητας του τουρισμού, το οποίο στην Ελλάδα είναι πολύ μεγαλύτερο
απ’ ότι σε άλλες χώρες. «Από τα στοιχεία των ερευνών προκύπτει ότι σε σύνολο
3.300.000 ταξιδιών μόλις τα 600.000 γίνονται το επτάμηνο εκτός θερινής
περιόδου. Παρ’ όλα αυτά η ΠΑΜ-Θ στηρίζει τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και
προγραμματίζει δράσεις στο επόμενο διάστημα και διαφημιστικά αλλά και επί της
οργάνωσης όλου του προορισμού, ώστε να παρουσιάσει προς τα έξω μία ταυτότητα
ανταγωνιστική».


share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.