Quantcast
TripAdvisor: Οι παγκόσμιες τάσεις που θα επηρεάσουν τα ταξίδια το 2016 - enikonomia.gr
share

TripAdvisor: Οι παγκόσμιες τάσεις που θα επηρεάσουν τα ταξίδια το 2016

δημοσιεύτηκε:

Τις παγκόσμιες τάσεις που θα επηρεάσουν τα ταξίδια το 2016, τις οποίες θα πρέπει να λάβουν υπόψη τους οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων δημοσίευσε ηTripAdvisor, βασιζόμενη σε στοιχεία της έρευνάς της (15 έως 29 Οκτωβρίου 2015), «TripBarometer» που αποτελούνταν από 44 χιλιάδες απαντήσεις ταξιδιωτών και ξενοδόχων.

Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ποιες είναι οι προτιμήσεις των τουριστών που καθορίζουν τις επιλογές τους. Πιο αναλυτικά:

1.Αναζήτηση νέων εμπειριών: Το 69% των ταξιδιωτών σε παγκόσμιο επίπεδο σκοπεύει να δοκιμάσει κάτι καινούργιο φέτος: Ένας στους πέντε τουρίστες θα δοκίμαζε για πρώτη φορά ταξίδι με κρουαζιέρα, το 17%  των τουριστών  ανέφερε ότι θα επιχειρήσει να ταξιδέψει μόνο του για πρώτη φορά μέσα στο 2016,  ενώ το 15% των ταξιδιωτών δήλωσε ότι θα επιλέξει περιπετειώδεις προορισμούς.

2.Διάθεση περισσότερων χρημάτων γιατί το «αξίζουν»: Οι ταξιδιώτες σε παγκόσμιο  επίπεδο είναι διατιθέμενοι φέτος να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα μέσα στο 2016 σε σχέση με προηγούμενες χρονιές.Το 33 % των τουριστών επισήμανε ότι σκοπεύει να ξοδέψει περισσότερα χρήματα σε ταξίδια φέτος σε σχέση με το 2015. Ακόμη το 49% των τουριστών δήλωσε ότι αξίζει τον κόπο να ξοδέψει περισσότερα χρήματα φέτος .Ενώ το 31% των ταξιδιωτών ανέφερε ότι θα ξόδευε περισσότερα  χρήματα για ταξίδια, γιατί συμβάλλουν σημαντικά στον τομέα της υγείας και της ευζωίας.

3.Επιλογή νέων προορισμών με βάση την κουλτούρα και τις ειδικές προσφορές: Το 47 % των ταξιδιωτών σε παγκόσμιο επίπεδο υποστήριξε ότι έχει επισκεφτεί τουριστικό προορισμό λόγω της κουλτούρας. Ενώ το 21% των ταξιδιωτών έχει επιλέξει τουριστικό προορισμό με βάση ειδικές προσφορές σε ξενοδοχειακά πακέτα.

4.Σύνδεση στο διαδίκτυο και κλιματισμός: Το 63% των ταξιδιωτών σε παγκόσμιο επίπεδο  επισήμανε ότι  είναι  βασική προϋπόθεση για την επιλογή ενός δωματίου το WiFi και ο κλιματισμός. Ενώ το 40% ταξιδιωτών δήλωσε ότι είναι σημαντικό να παρέχει το ξενοδοχείο διαμονής τους πρωινό,  ενώ το 26% των τουριστών ανέφερε ότι βασικό κριτήριο για την επιλογή ενός ξενοδοχείου είναι η παροχή πισίνας. Το 46% ταξιδιωτών τόνισε ότι είναι σημαντικό το δωμάτιο του ξενοδοχείου να παρέχει  δωρεάν WiFi , ενώ το 26% των ταξιδιωτών ανέφερε ότι  αναζητά καταλύματα με γρήγορο Wi-Fi . Και το 11% των τουριστών δήλωσε ότι είναι πρόθυμο να πληρώσει  ένα έξτρα ποσό γι’ αυτή την υπηρεσία.

5.Αυξανόμενες τιμές δωματίων και αισιοδοξίας: Τα πράγματα φαίνεται πως θα δυσκολέψουν λίγο για τους ταξιδιώτες αυτή τη χρονιά, αφού πολλά ξενοδοχεία και καταλύματα εν γένει σκοπεύουν να αυξήσουν τις τιμές των δωματίων. Παρόλα αυτά, η πλειοψηφία των ξενοδόχων (τρεις στους τέσσερις) εμφανίζονται  αισιόδοξοι για την κερδοφορία που θα παρουσιάσει το 2016, λόγω τοπικών event και συνεδρίων που αναμένονται στην αγορά τους αυτή τη χρονιά. Πιο συγκεκριμένα, σχεδόν το 50% των ξενοδόχων παγκοσμίως σκοπεύει  να αυξήσει τις τιμές του και στις περισσότερες περιπτώσεις, οι τιμές αυξάνονται για να καλυφθεί το αυξημένο κόστος, αν και πάνω από το 1/3 οδηγείται σε αυτή την αύξηση λόγω ανακαινίσεων και αυξημένης ζήτησης.

 Το 91% των επιχειρηματιών δήλωσε ότι βλέπει την αύξηση των άμεσων κρατήσεων ως σημαντική για το μέλλον της επιχείρησής τους.

6.Διαχείριση της online φήμης: Το 2016 οι επιχειρηματίες προτίθενται να παρακολουθούν στενά τα online σχόλια των ταξιδιωτών, καθώς  το 93%  εξ αυτών ισχυρίζεται ότι οι αξιολογήσεις  είναι πολύ σημαντικές για το μέλλον της επιχείρησής τους. Ακόμη το 59% των ξενοδόχων επισήμανε ότι φέτος θα επενδύσει  περισσότερο στη διαδικτυακή φήμη της εταιρείας του σε σχέση με άλλες χρονιές.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.