http://www.enikonomia.gr/auto/158151,seeae-anagrafi-chiliometron-stis-adeies-kykloforias-ochi-mono-sta.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_158151_7404a0c284-8dc98d51ed2dbda0.jpg Την αντίδραση του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) προκάλεσε η απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για υποχρεωτική αναγραφή... 6/28/2017 8:41:22 AM

ΣΕΕΑΕ: Αναγραφή χιλιομέτρων στις Άδειες Κυκλοφορίας όχι μόνο στα εισαγόμενα ΙΧ αλλά και στα εγχώρια

ΣΕΕΑΕ: Αναγραφή χιλιομέτρων στις Άδειες Κυκλοφορίας όχι μόνο στα εισαγόμενα ΙΧ αλλά και στα εγχώρια

Την αντίδραση του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) προκάλεσε η απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για υποχρεωτική αναγραφή χιλιομέτρων στην Άδεια Κυκλοφορίας μόνο στα εισαγόμενα αυτοκίνητα και όχι στα εγχώρια. Με αυτό τον τρόπο ο ΣΕΕΑΕ εκτιμά πως γίνεται διακριτική μεταχείριση υπέρ των εγχώριων αυτοκινήτων στα οποία ο καταναλωτής δεν θα γνωρίζει ποια είναι τα πραγματικά χιλιόμετρα που έχει διανύσει κάποιο όχημα.

Ειδικότερα ο ΣΕΕΑΕ σε σχετική ανακοίνωση επισημαίνει ότι: «Υποχρεωτική αναγραφή των χιλιομέτρων στην άδεια κυκλοφορίας, μόνο των εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτ/των

H υποχρεωτική αναγραφή των χιλιομέτρων στην άδεια κυκλοφορίας ενός εισαγόμενου αυτοκινήτου, όπως αυτά προκύπτουν από το πιστοποιητικό ταξινόμησης που εκδίδεται από τις τελωνειακές αρχές, περιορίζει κατά μεγάλο ποσοστό το φαινόμενο και εναρμονίζεται στο πλαίσιο των προτάσεων που είχαμε κάνει στον τότε Υπουργό Μεταφορών κο Μιχάλη Παπαδόπουλο, σε συνάντηση της Διοίκησης του ΣΕΕΑΕ μαζί του στις 10/11/14.

Η τωρινή ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών πολύ σωστά υιοθετεί επιτέλους ένα πάγιο αίτημα του κλάδου, αλλά ξέχασε να συμπεριλάβει στο κάδρο και τα εγχώρια μεταχειρισμένα που επίσης είναι ένα πάγιο αίτημα μας και στην συνάντηση που έγινε στις 10/11/14 στο Υπουργείο Μεταφορών το είχαμε προτείνει και αυτό.

Δυστυχώς όπως παρακολουθούμε, εδώ και πολλά χρόνια, στόχος είναι μόνο το εισαγόμενο μεταχειρισμένο που διαχρονικά αντιμετωπίζεται εχθρικά από τους γνωστούς επιχειρηματικούς και δημοσιογραφικούς κύκλους, ενώ σημειωτέον μετακινείται ελεύθερα σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και όχι μόνο!!!

Αντίθετα στο απυρόβλητο μένει το εγχώριο μεταχειρισμένο που διακινείται κυρίως από τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα και του οποίου οι τιμές ειδικά τα τελευταία χρόνια έχουν απογειωθεί στο διάστημα (που να μην υπήρχε και ο ανταγωνισμός από τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα). Είναι αθώο!!!

Λες και φταίνε τα αυτοκίνητα είτε εισαγόμενα είτε εγχώρια όταν πειράζεται το κοντέρ!!!

Όχι κύριοι, δεν φταίει κανένα αυτοκινητάκι, φταίνε οι ασυνείδητοι, είτε έμποροι, είτε ΜΕΓΑΛΟΕΜΠΟΡΟΙ, είτε ιδιώτες (ναι, υπάρχουν και τέτοια φαινόμενα), είτε εταιρείες ενοικιάσεων, είτε χρονομισθωτικές εταιρείες κλπ…

Συμπερασματικά, για να θέσουμε τα πράγματα στη σωστή τους βάση:

Πολύ σωστό σαν πρώτο βήμα αυτό που κάνει η πολιτεία, για την πάταξη του φαινομένου των γυρισμένων χιλιομέτρων, αλλά στο κάδρο πρέπει να μπουν και να ελέγχονται όλα τα μεταχειρισμένα εισαγόμενα και εγχώρια αυτοκίνητα.

Έχουμε υποδείξει στην πολιτεία τον ενδεδειγμένο τρόπο, ο οποίος εφόσον εφαρμοστεί, θα πετύχουμε να πέσουν και οι τιμές των μεταχειρισμένων αυτ/των στις πραγματικές τους αξίες, προς όφελος του καταναλωτή!!!

Υ.Γ Οι γνωστοί σε όλους δημοσιογραφικοί κύκλοι, οι οποίοι συντηρούν το θέμα κάθε τρείς και λίγο και κόπτονται για τον άμοιρο καταναλωτή, ο οποίος πέφτει θύμα των επιτήδειων, καλά θα κάνουν αν πράγματι ενδιαφέρονται να εξαλειφθεί το φαινόμενο, να γράφουν όλη την αλήθεια και όχι να αναδεικνύουν εντέχνως(!!!), αυτό που βολεύει τους ΜΕΓΑΛΟΥΣ του κλάδου, που αν ήταν στο χέρι τους το εισαγόμενο μεταχειρισμένο θα το εξαφάνιζαν από το χάρτη εν μια νυχτί!!!

Γιατί τα ψίχουλα με τα οποία προσπαθεί να ζήσει ο κλάδος του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, θεωρούν ότι είναι και αυτά δικά τους μαζί με την υπόλοιπη πίτα που ούτως ή άλλως καταβροχθίζουν εδώ και δεκαετίες!».


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ