Quantcast
Ιδού το νέο Audi A7 - enikonomia.gr
share

Ιδού το νέο Audi A7

δημοσιεύτηκε:

H Audi αποκάλυψε το νέο A7! Το νέο τετράθυρο κουπέ αντιπροσωπεύει σε μεγάλο βαθμό το
νέο design της Audi, πιστό στη σχεδιαστική φιλοσοφία που παρουσίασε η μάρκα με
το πρωτότυπο Prologue. Το νέο A7
θέτει νέα standards στο σπορ κομμάτι της premium κατηγορίας, παρουσιάζοντας τη
σύγχρονη εκδοχή του Gran Turismo, με δυναμικές γραμμές και σπορ οδηγική
εμπειρία στη νέα πλήρως ψηφιακή εποχή.


Δυναμική σχεδίαση


Ο εξωτερικός σχεδιασμός του A7 είναι
μια έκφραση της νέας γλώσσας σχεδίασης που παρουσίασε η Audi με το Prologue και έκανε το ντεμπούτο
της στο νέο Audi A8. Χαρακτηρίζεται από μεγάλες επιφάνειες, αιχμηρές γωνίες και
διευρυμένες σπορ γραμμές. Σχεδιαστικά, είναι ότι πιο σύγχρονο και δυναμικό στην
αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα.


Στο μπροστινό τμήμα, η μάσκα
Singleframe – ευρύτερη και χαμηλότερη από αυτή του Audi A8 – οι στενοί
προβολείς, οι εισαγωγές του αέρα και η επίπεδη μπροστινή άκρη επικοινωνούν άμεσα
το πνεύμα του Gran Turismo. Οι προβολείς είναι διαθέσιμοι σε τρεις εκδόσεις. Στο
μεσαίο και κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού, ο φωτισμός πλέον ανήκει στην ψηφιακή
εποχή: 12 παράλληλα φωτιστικά τμήματα εν ώρα λειτουργίας προκαλούν συσχετισμούς
και οπτικές εντυπώσεις με τα δυαδικά ψηφία 0 και 1. Η κορυφαία έκδοση διαθέτει
προβολείς HD Matrix LED με το Audi laser light.


Το Audi A7 χαρακτηρίζεται από μεγάλο
καπό και μακρύ μεταξόνιο, με τους τροχούς να είναι τοποθετημένοι κοντά στα άκρα
του αμαξώματος. Τα γονίδια Quattro είναι εμφανή σε όλο το αμάξωμα και
καθορίζουν τις αναλογίες του. Η σιλουέτα ορίζεται από τη δυναμική γραμμή
οροφής, η οποία πέφτει απότομα προς τα πίσω. Οι τέσσερις καθοριστικές
διαστάσεις είναι μήκος 4.969 χιλιοστά, μεταξόνιο 2.926 χιλιοστά, πλάτος 1.908
χιλιοστά ενώ η απόσταση από το έδαφος είναι 1.422 χιλιοστά.


Στο πίσω μέρος, ένα ενσωματωμένο
σπόιλερ εκτείνεται αυτόματα στα 120 km / h. Μια επίπεδη λωρίδα φωτός – ένα
χαρακτηριστικό γνώρισμα για όλα τα κορυφαία μοντέλα της Audi – ενώνει τα πίσω
φώτα, τα οποία αποτελούνται από 13 κατακόρυφα τμήματα. Κατά το κλείδωμα και
ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου, τα φωτιστικά τμήματα εκτελούν ένα χαρακτηριστικό
κύμα φωτός, επισημαίνοντας τη δυναμική του μεγάλου κουπέ ακόμα και σε στάση.
Αυτό που χαρακτηρίζει το νέο Audi A7 είναι η απουσία σε μεγάλο βαθμό του
χρωμίου. Η χρωματική παλέττα προσφέρει μια επιλογή από 15 χρώματα, οκτώ εκ των
οποίων είναι καινούργια. Το προαιρετικό εξωτερικό πακέτο εξοπλισμού S line
δίνει μεγαλύτερη έμφαση στην εμφάνιση, με τροποποιήσεις στη μάσκα του ψυγείου
και στις μπροστινές εισόδους αέρα, στα μαρσπιέ και στους εμπρόσθιους και
οπίσθιους διαχύτες.


Το A7 συνδυάζει το καλύτερο όλων των κόσμων και είναι ένα σπορ αυτοκίνητο για κάθε περίσταση. Προσφέρει το σχεδιασμό ενός Coupé, την ευρυχωρία ενός Sedan και τη μεταβλητότητα ενός Avant. Η εσωτερική ιδέα του A7 εντυπωσιάζει με περισσότερο χώρο και πιο άνετα καθίσματα – και παρά το γεγονός ότι διαθέτει δυναμική, σπορ οροφή. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, το μήκος του εσωτερικού έχει αυξηθεί 21 χιλιοστά, με αποτέλεσμα περισσότερο χώρο για τα γόνατα του οδηγού. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν επίσης περισσότερο χώρο. Το πλάτος φόρτωσης αυξήθηκε επίσης σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, φτάνοντας τώρα στα 1.050 χιλιοστά.

Στην κορυφή της σειράς των ολοκαίνουργιων καθισμάτων είναι τα πολυρυθμιζόμενα, προσαρμοζόμενα εμπρός σπορ καθίσματα με εξαερισμό και μασάζ. Η διαμόρφωση με δύο επιμέρους πίσω καθίσματα (εναλλακτική λύση: 2 + 1 καθίσματα) προσφέρει άφθονο χώρο και άνεση. Οι νέες επιλογές υψηλής τεχνολογίας κάνουν τη ζωή με το Audi A7ακόμα πιο άνετη και βολική. Το πακέτο ποιότητας αέρα βελτιώνει την ποιότητα του αέρα του εσωτερικού χώρου μέσω και έκχυσης στην ατμόσφαιρα λεπτών αρωμάτων, έναν ιονιστή και ένα αποτελεσματικό φίλτρο ατμόσφαιρας.

Το αμάξωμα, το οποίο διαθέτει σύνθετη κατασκευή από χάλυβα και αλουμίνιο με τα μεγάλα εξαρτήματα αποκλειστικά από αλουμίνιο, αποτελεί βασικό παράγοντα για τον βελτιωμένο χειρισμό και τη μεγαλύτερη άνεση. Το τετράθυρο coupé σημειώνει κορυφαίες επιδόσεις όσον αφορά στην ακαμψία του αμαξώματος, την αεροακουστική και την αεροδυναμική. Το Gran Turismo «καλομαθαίνει» τους επιβάτες του με βελτιωμένη ακουστική άνεση και – χάρη στην εξελιγμένη αεροδυναμική – ελάχιστο θόρυβο από τον άνεμο.

Η βελτιωμένη πανοραμική γυάλινη ηλιοροφή με ιδιαίτερα μεγάλες γυάλινες επιφάνειες αφήνει περισσότερο φωτισμό στην καμπίνα. Το θερμαινόμενο παρμπρίζ και οι υαλοκαθαριστήρες με ενσωματωμένα ακροφύσια είναι πρόσθετες επιλογές για μεγαλύτερη άνεση.

Παρά τις έντονες δυναμικές γραμμές, ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα βάσης 535 λίτρων. Αυτό αυξάνεται στα 1.390 λίτρα με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Ο χώρος αποσκευών έχει βελτιστοποιηθεί έτσι ώστε δύο τσάντες γκολφ να χωρούν τώρα οριζόντια. Η οπίσθια θύρα πλέον προαιρετικά ελέγχεται από αισθητήρα και ανοίγει και κλείνει αυτόματα, ανιχνεύοντας κίνηση των ποδιών.


Mε design πρωτότυπου


Το εσωτερικό αποτελεί κορυφαίο
συνδυασμό design και τεχνολογίας! Φουτουριστικό στο έπακρο, με λιτό σχεδιασμό,
με άψογη ισορροπία έντασης και μοντερνισμού. Οι οριζόντιες γραμμές και το κομψό
ταμπλό παρέχουν μια αίσθηση ευρυχωρίας. Η κεντρική κονσόλα είναι
προσανατολισμένη προς τον οδηγό, υπογραμμίζοντας τον σπορ χαρακτήρα του Gran
Turismo. Όλα τα χρώματα, τα υλικά ταπετσαρίας και τα ένθετα υπογραμμίζουν τη
νέα αισθητική, από την βασική έκδοση έως τις κορυφαίες S line με το κορυφαίας ποιότητας
δέρμα Valcona. Το προαιρετικό πακέτο ατμοσφαιρικού φωτισμού τονίζει ακόμα
περισσότερο τις επιφάνειες και τις ακμές.


Η επάνω οθόνη 10,1 ιντσών (σε
συνδυασμό με το σύστημα πλοήγησης MMI plus) είναι στραμμένη προς τον οδηγό. Με
οπτικά προηγμένης τεχνολογίας και πλαίσιο σε χρώμα γκρι γραφίτη, σχεδόν
εξαφανίζεται στο ταμπλό όταν είναι απενεργοποιημένη. Η βάση από μόνη της είναι
ένα περίφημο γεωμετρικό γλυπτό. Η ενεργοποίηση της οθόνης είναι άμεση, μόλις ο
οδηγός ανοίξει το αυτοκίνητο.







Χειρισμός
και κορυφαία άνεση


Το νέο A7 αποτελεί την απόλυτη σύνθεση
σπορ οδήγησης και άνεσης. Το προαιρετικό σύστημα δυναμικής τετραδιεύθυνσης, το
νέο ηλεκτρονικό πρόγραμμα πλαισίου (ECP) – ο κεντρικός ελεγκτής του πλαισίου -
και η αναβαθμισμένη αερανάρτηση καθιστούν την οδήγηση πιο ακριβή και άνετη.
Έτσι, το νέο A7 είναι το τέλειο Gran Turismo: δυναμικό και ευέλικτο σε
επαρχιακές οδούς με διαδοχικές στροφές και συνάμα απίστευτα άνετο σε μεγάλες
διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο.


Στο νέο A7 έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση
στο προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, με το τιμόνι να γίνεται ακόμα πιο άμεσο όσο στρέφεται, έχει ως αποτέλεσμα,
την κορυφαία ανατροφοδότηση του οδηγού
ανά πάσα στιγμή. Τοποθετημένα πίσω από μεγάλους τροχούς – έως και 21 ίντσες και
ελαστικά 255/35 – με βελτιωμένη άνεση κύλισης είναι τα φρένα αλουμινίου
σταθερού πάχους με δίσκους διαμέτρου μέχρι και 400 χιλιοστά. Οι πελάτες μπορούν
να επιλέξουν ανάμεσα σε τέσσερις ρυθμίσεις ανάρτησης: μια συμβατική ανάρτηση
από χάλυβα, την σπορ ανάρτηση που μειώνει το ύψος οδήγησης κατά 10 χιλιοστά
(0.4 in), την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση και την αυτορυθμιζόμενη
αερανάρτηση.


Η κορυφαία καινοτομία που σχετίζεται
με το σασί είναι η δυναμική τετραδιεύθυνση. Συνδυάζει άμεση, σπορ απόκριση στο
τιμόνι με κορυφαία σταθερότητα, επιτυγχάνοντας τη χρυσή τομή ανάμεσα στην
αμεσότητα και την άνεση. Ο λόγος διεύθυνσης μεταβάλλεται ανάλογα με την
ταχύτητα μεταξύ 9,5: 1 και 16,5: 1 μέσω τεχνολογίας ενεργής διεύθυνσης στον
μπροστινό και στον πίσω άξονα. Στον εμπρόσθιο άξονα, ο έλεγχος διεύθυνσης του
οδηγού ενισχύεται ανώ στον πίσω άξονα, οι τροχοί μπορούν να στραφούν έως και 5
μοίρες. Σε χαμηλές ταχύτητες, στρέφονται αντίθετα με τους εμπρός τροχούς για να
αυξήσουν περαιτέρω την ευελιξία του μεγάλου κουπέ κατά τη στάθμευση ή την
οδήγηση στην αστική κυκλοφορία, για παράδειγμα. Αυτό μειώνει τον κύκλο στροφής
κατά 1,1 μέτρα (3,6 πόδια). Για ταχύτητες 60 km/h (37,3 mph) και άνω, οι πίσω
τροχοί στρέφονται προς την ίδια κατεύθυνση για να αυξηθεί η σταθερότητα στην
ευθεία και να διευκολυνθεί η αλλαγή λωρίδας κυκλοφορίας.


Το προαιρετικό σπορ διαφορικό
βελτιώνει ακόμα περισσότερο την απόδοση. Κατανέμει ενεργά τη ροπή μεταξύ των
πίσω τροχών, συμπληρώνοντας την τετρακίνηση Quattro. Η λειτουργία του αποτελεί
τμήμα ελέγχου του ηλεκτρονικού προγράμματος πλαισίου (ECP). Ο οδηγός είναι σε
θέση να ενεργοποιήσει όλα ή κάποια από τα παραπάνω και να τα προσαρμόσει στις
προτιμήσεις του, επιλέγοντας τον επιθυμητό συνδυασμό ανάμεσα σε άνεση και σπορ
οδήγηση.





Από 340 ίππους

Το νέο Audi A7 θα λανσαριστεί αρχικά με τον 3.0 V6 TFSI κινητήρα, που αποδίδει 340 hp και 500 Nm (368,8 lb-ft) ροπής. Το τετράθυρο coupe επιτυγχάνει 0-100 km/h σε 5,3 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 250 km / h.
Στον κύκλο κατανάλωσης NEDC,
η βασική έκδοση του Audi A7
55 TFSI καταναλώνει 6,8
λίτρα καυσίμου (34,6 mpg),
που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2
154 γραμμαρίων/χλμ.. Το 3.0 TFSI
συνδυάζεται με ένα S tronic
επτά σχέσεων. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης Quattro χρησιμοποιεί την αποδοτική υπερ-τεχνολογία που
ενεργοποιεί την κίνηση των πίσω τροχών ανάλογα με τις ανάγκες. Πρόσθετοι
εξακύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες, βενζίνης και πετρελαίου, θα
ακολουθήσουν λίγο μετά την έναρξη της παραγωγής.


Το νέο Audi A7 θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm, στη Γερμανία. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2018.


Γιώργος Κ. Ανδρής

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.