Quantcast
Globe one Digital: Αύξηση εσόδων για τα ξενοδοχεία μέσω Διαδικτυακού Marketing - enikonomia.gr
share

Globe one Digital: Αύξηση εσόδων για τα ξενοδοχεία μέσω Διαδικτυακού Marketing

δημοσιεύτηκε:

Η Globe One Digital, το κορυφαίο Digital Marketing Agency
στον τομέα του Travel Performance Marketing συνεχίζει να στηρίζει έμπρακτα κάθε
προσπάθεια που έχει στόχο την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών στον κλάδο της
διαφήμισης στο διαδίκτυο.

Με 20 χρόνια εμπειρία και υψηλή εξειδίκευση στο
Online Performance Travel Marketing, ο Δημήτρης Παπουτσής, ιδρυτής και CEO της
Globe One Digital παρευρέθηκε ως καλεσμένος ομιλητής στο Tourism Megatrends
Conference που πραγματοποιήθηκε την 1η Νοεμβρίου στο Αμφιθέατρο του Κέντρου
Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας «Εξέλιξη», στο Καστρί.



Στα πλαίσια της ομιλίας του με τίτλο «Digital Accommodation
Performance Marketing», o Δημήτρης Παπουτσής ανέλυσε τη σημασία της διαχείρισης
των οικονομικών επιδόσεων RPM (Revenue Performace Management) της Online
διαφήμισης για τα ξενοδοχεία και εξήγησε πώς μέσα από μια συστηματική
διαδικασία, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίσουν εκείνες τις
αδυναμίες στην προβολή τους που τις οδηγούν σε χαμηλές επιδόσεις εσόδων.

«Στη
συνέχεια με τις κατάλληλες ρυθμίσεις βλέπουμε ότι μπορούμε να βελτιστοποιήσουμε
την επιστροφή επί της διαφημιστικής επένδυσης (ROI), αυξάνοντας παράλληλα και
τις πωλήσεις. Ως επιχειρηματική στρατηγική, το RPM απαιτεί το σωστό και
ολοκληρωμένο μείγμα ψηφιακών μέσων για
να επιτευχθεί τελικά μια πραγματική αύξηση των εσόδων», σημείωσε ο Δημήτρης
Παπουτσής τονίζοντας ότι από τους 6 πυλώνες του ψηφιακού Marketing – SEO,
Search Advertising, Remarketing, Email
marketing, Social Media advertising και Affiliate Marketing – δεν θα πρέπει να
εξαιρείται ή να παρακάμπτεται κανένας από το διαφημιστικό πλάνο, καθώς το
μείγμα είναι εκείνο που φέρνει το συνολικό ROI.



Aναφερόμενος στα επί μέρους στοιχεία του μείγματος της
διαδικτυακής διαφήμισης, ο Δημήτρης Παπουτσής τόνισε χαρακτηριστικά την
αποτελεσματικότητα του Email Marketing και σημείωσε ότι αν και οι ξενοδόχοι δεν
την προτιμούν, η συγκεκριμένη πρακτική δεν έχει εμφανίσει ποτέ ROI χαμηλότερο
του 20. Συμπλήρωσε ωστόσο ότι «οι επιχειρήσεις θα πρέπει να έχουν σωστό CRM,
ώστε να συγκεντρώνουν τα κατάλληλα δεδομένα και να δημιουργούν ποιοτικές λίστες
των πελατών που στοχεύουν».



«Όλες οι ενέργειες
του ROI πρέπει να μετρώνται σε δύο διαφορετικές κατηγορίες: Στις επενδύσεις που
γίνονται στην ιστοσελίδα της επιχείρησης και στις επενδύσεις που γίνονται εκτός
αυτής – Marketing, προωθητικό υλικό, διαφημιστικές δαπάνες. Οι επενδύσεις στην
ιστοσελίδα σίγουρα δεν είναι μικρές και αφορούν επενδύσεις για το περιεχόμενο
της ιστοσελίδας, όπως κείμενα, φωτογραφίες, μεταφράσεις σε ξένες γλώσσες κτλ.

Συνήθως τους πρώτους μήνες των επενδύσεων το ROI είναι αρνητικό. Ωστόσο,
έχοντας συνεργαστεί με περισσότερα από 70 ξενοδοχεία, 4 και 5 αστέρων, αλλά και
μέσα από την εμπειρία μας τα τελευταία 15 χρόνια στον τομέα του τουρισμού και
τις μετρήσεις που έχουμε διεξάγει, έχουμε καταλήξει στο ότι οι αποδόσεις των
αποτελεσμάτων της ψηφιακής επικοινωνίας του 1ου και του 2ου χρόνου διαφέρουν
σημαντικά. Ειδικότερα, θα έλεγα ότι μετά τον πρώτο χρόνο φαίνεται το πραγματικό
και σημαντικό όφελος από τις επενδύσεις στα ψηφιακά μέσα και την εφαρμογή μιας
ενιαίας στρατηγικής», πρόσθεσε ο Δημήτρης Παπουτσής ολοκληρώνοντας την ομιλία
του.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.