Quantcast
Τα Public διακρίθηκαν με το Βραβείο Best Customer experience - enikonomia.gr
share

Τα Public διακρίθηκαν με το Βραβείο Best Customer experience

δημοσιεύτηκε:

Τα PUBLIC απέσπασαν το βραβείο Best Customer Experience για την εφαρμογή του omnichannel (καλύτερος συνδυασμός ψηφιακού και φυσικού καναλιού) στα βραβεία e-Bizz 2015. Tα βραβεία e-Bizz Awards επιβραβεύουν και αναδεικνύουν τις πρωτοπόρες εταιρείες, υπηρεσίες, προϊόντα και πρόσωπα της αγοράς και απονεμήθηκαν την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου στο πλαίσιο του 4ου Συνεδρίου e-Business World στο ξενοδοχείο Divani Caravel.  

Tα Public, εξελίσσουν ταυτόχρονα και δυναμικά το φυσικό με το ψηφιακό τους κανάλι επενδύοντας πόρους σε υψηλής εξειδίκευσης ανθρώπινο δυναμικό, τεχνολογία και ΙΤ συστήματα καθώς και υψηλών προδιαγραφών operations. Στόχος των Public, όπως αναφέρει η διοίκησή τους, είναι η επίτευξη της καλύτερης δυνατής συνέργειας μεταξύ των δύο καναλιών –φυσικού και ψηφιακού- προς όφελος των πελατών τους ώστε οι καταναλωτές να λαμβάνουν την ίδια μοναδική εμπειρία των 45 φυσικών καταστημάτων Public και από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.public.gr!

Τα 500.000 προϊόντα τεχνολογίας και ψυχαγωγίας, οι μοναδικές υπηρεσίες (όπως authorized service, ticketing), η αυθημερόν παραλαβή από κατάστημα για παραγγελίες που γίνονται online, οι κριτικές των πελατών, η δυνατότητα εύρεσης σπάνιων τίτλων ή προϊόντων, οι βελτιωμένες διαδικασίες αναζήτησης, η δυνατότητα οπτική 360 μοιρών σε smartphones και tablets στο www.public.gr,  καθώς και η εξυπηρέτηση που προσφέρει το δίκτυο καταστημάτων στις ηλεκτρονικές παραγγελίες, συνέβαλαν στη διάκριση των Public στην κατηγορία Customer Experience για την εφαρμογή του omnichannel.

 

 Λεζάντα φωτογραφίας: από αριστερά: Νίκος Βαρβαδούκας (Marketing & E-commerce Director), Δήμητρης Συνοδινός (Web Fulfillment Supervisor), Μαρία Στάθη (Customer Passion Supervisor) Μαριάνθη Ντιώνια (Sales Operations Manager)

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.