http://www.enikonomia.gr/economy/253273,pitsilis-erchetai-i-psifiaki-enimerosi-kinisis-binteo.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_253273_e749aa6a8b-858e3172112bdf94.jpg Για θέματα εξυπηρέτησης πελατών και κυρίως τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων... 10/19/2021 11:42:55 AM

Πιτσιλής: ‘Έρχεται” η ψηφιακή ενημέρωση κίνησης - BINTEO

Πιτσιλής: ‘Έρχεται” η ψηφιακή ενημέρωση κίνησης - BINTEO

Για θέματα εξυπηρέτησης πελατών και κυρίως τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων μίλησε ο διοικητής της ΑΑΔΕ Γιώργος Πιτσιλής, στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου.

Όπως είπε ο κ. Πιτσιλής, “τον τελευταίο ενάμιση χρόνο κληθήκαμε στην ΑΑΔΕ να διαχειριστούμε μέσα σε πρωτοφανείς συνθήκες πανδημίας και με το 50% του προσωπικού μας σε τηλεργασία να αντιμετωπίσουμε πρωτόγνωρες ανάγκες εξυπηρέτησης με τις εφορίες κλειστές”, σημειώνοντας ότι “από την πρώτη ημέρα εισαγάγαμε την εξυπηρέτηση μέσω email και ραντεβού και τηλεφώνων. Πάνω από το 85% των αιτημάτων αυτών έχουν διεκπεραιωθεί, δημιουργήσαμε απογευματινό ωράριο, δημιουργήσαμε την πρώτη υπηρεσία εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης, δημιουργήσαμε νέες ψηφιακές υπηρεσίες το mycar για την ψηφιακή ακινησία αυτοκινήτων, το myproperty για τις μεταβιβάσεις ακινήτων. Μόνο τον Σεπτέμβριο διεκπεραιώθηκαν 15.000 συμβόλαια ψηφιακά. Και πλέον προχωράμε στο επόμενο βήμα.

Πριν από έναν μήνα θέσαμε σε εφαρμογή τη νέα πλατφόρμα “Τα αιτήματα μου”. Περισσότερες από 250 διαδικασίες μπορούν να διεκπεραιωθούν από την οθόνη του υπολογιστή μας” επεσήμανε και πρόσθεσε ότι ήδη 70 ΔΟΥ έχουν μπει στο πρόγραμμα.

Μιλώντας για το MyData είπε ότι είναι το μεγαλύτερο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού και απαντώντας για τις επικρίσεις που δέχεται το πρόγραμμα από λογιστές είπε ότι “δουλεύουμε εντατικά με όλους τους φορείς για να αντιμετωπίσουμε όποια θέματα υπάρχουν”, ενώ σημείωσε ότι είναι εγγεγραμμένες 310.000 επιχειρήσεις.

Παράλληλα, αναφέρθηκε στο MyAADE live και ανέφερε ότι είναι η πρώτη υπηρεσία εξυπηρέτησης μέσω βιντεοκλήσης, όπου μεταξύ άλλων, θα μπορεί η υπηρεσία να χορηγεί ΑΦΜ και κλειδάριθμο.

Σύμφωνα με τον κ. Πιτσιλή, το MyAADE είναι η νέα ψηφιακή πύλη εξυπηρέτησης των πολιτών, οι οποίοι, όπως είπε, μπορούν να βρουν εύκολα τις υπηρεσίες που χρειάζονται. “Θέλουμε οι υπηρεσίες να είναι όσο το δυνατόν πιο κατανοητές γίνεται”, υπογράμμισε.

Τέλος, ο κ. Πιτσιλής αποκάλυψε ότι σε δυο μήνες θα τεθεί σε λειτουργία μια νέα ψηφιακή υπηρεσία, η ψηφιακή ενημέρωση κίνησης.

Πηγή: enikos.gr

Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ