http://www.enikonomia.gr/timeliness/113683,evep-sta-ypsi-to-kostos-metaforon-apo-tin-apagorefsi-kykloforias-.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_113683_502157fe06-be0f1bef25a3e97f.jpg Επιστολή στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Χ. Σπίρτζη, με την οποία επισημαίνει τις επιπτώσεις από τη δυσχέρεια εκτέλεσης του μεταφορικού έργου... 8/22/2016 12:00:00 PM

ΕΒΕΠ: Στα ύψη το κόστος μεταφορών από την απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών στο παράπλευρο οδικό δίκτυο

ΕΒΕΠ: Στα ύψη το κόστος μεταφορών από την απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών στο παράπλευρο οδικό δίκτυο

Επιστολή στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Χ. Σπίρτζη, με την οποία επισημαίνει τις επιπτώσεις από τη δυσχέρεια εκτέλεσης του μεταφορικού έργου, ως συνέπεια της απαγόρευσης της διέλευσης οχημάτων άνω των 3,5 τόνων από το παράπλευρο οδικό δίκτυο, η οποία τέθηκε σε ισχύ την 11η Αυγούστου, απέστειλε ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς κ. Β. Κορκίδης.

Στο κείμενο της επιστολής, αναφέρονται, μεταξύ άλλων, τα εξής:

«...Βάσει των ως άνω διατάξεων, απαγορεύεται η διέλευση των οχημάτων, άνω των 3,5 τόνων από το παράπλευρο/παραλλαγμένο οδικό δίκτυο με ορισμένες ελάχιστες εξαιρέσεις, για τις οποίες χορηγείται άδεια, έπειτα όμως από πολύπλοκη γραφειοκρατική διαδικασία. Για την παράβαση της εν λόγω υπουργικής Απόφασης προβλέπονται η επιβολή προστίμου 1.000 ευρώ για τον οδηγό και 1.000 ευρώ για τον ιδιοκτήτη του οχήματος, τα οποία καταβάλλονται επιτόπου. Σε αντίθετη δε περίπτωση και μέχρι αποδείξεως καταβολής του προστίμου, το όχημα ακινητοποιείται.

Επιπλέον, οι μεταφορείς που φορτώνουν για παράδειγμα από το Θριάσιο, «αναγκάζονται» να μην χρησιμοποιούν το κεντρικό οδικό δίκτυο Ελευσίνας-Θήβας (με τη μισή χιλιομετρική απόσταση), αλλά τη διαδρομή, μέσω της Ν.Ε.Ο., γεγονός που θα δημιουργήσει πρόβλημα στο ήδη επιβαρυμένο οδικό δίκτυο της Δυτικής Αθήνας, ενώ κάτι αντίστοιχο με την συγκεκριμένη διαδρομή, θα συμβεί και στα υπόλοιπα οδικά δίκτυα, που αναφέρονται στην σχετική Υ.Α.

Σε αυτό το πλαίσιο, εάν συνεκτιμηθεί ότι η διέλευση των φορτηγών αυτοκινήτων απαγορεύεται από τους αυτοκινητοδρόμους, κατά τα περισσότερα Σαββατοκύριακα και τις εορτές, τότε η κατάληξη είναι να επιτρέπονται οι μεταφορές με Φ/Γ, άνω των 3,5 τόνων μόνον τέσσερεις ημέρες την εβδομάδα. Ως εκ τούτου, πιστεύουμε ότι τα ανωτέρω μέτρα δυσχεραίνουν την εκτέλεση του μεταφορικού έργου σε όλο το παράπλευρο/παραλλαγμένο οδικό δίκτυο της χώρας και επιβαρύνουν χιλιάδες δημόσιους μεταφορείς με υπέρογκα κόστη, τα οποία αδυνατούν να υποστηρίξουν, εν μέσω μάλιστα οικονομικής ύφεσης.

Με δεδομένο τον κοινό μας στόχο για την εύρυθμη λειτουργία του μεταφορικού έργου και τη μείωση του μεταφορικού κόστους, παρακαλούμε όπως, αναστείλετε την ισχύ της υπουργικής Απόφασης, μέχρι το τέλος του έτους, προκειμένου να δοθεί ο απαραίτητος χρόνος σε συνεργασία και με τους αρμόδιους φορείς, ώστε να επανεξετασθεί η εν λόγω ρύθμιση, στη βάση πάντα της αναβάθμισης του μεταφορικού κλάδου και της άρσης των εμποδίων στην εφοδιαστική αλυσίδα...».



Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ