http://www.enikonomia.gr/tourism/48078,PTatoylhs-Dhmioyrghsame-to-brand-name-My8ikh-Peloponnhsos-.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_d34fe06a7f90adb2d2b1530618668bb4.jpg «Δημιουργήσαμε το brand name Μυθική Πελοπόννησος» δήλωσε πρόσφατα ο Περιφερειάρχης, ο Πέτρος Τατούλης στη συνεδρίαση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής των Περιφερειών...... 2/1/2016 6:29:00 PM

Π.Τατούλης: «Δημιουργήσαμε το brand name Μυθική Πελοπόννησος»

Π.Τατούλης: «Δημιουργήσαμε το brand name Μυθική Πελοπόννησος»

«Δημιουργήσαμε το brand name Μυθική Πελοπόννησος» δήλωσε πρόσφατα ο Περιφερειάρχης Πέτρος Τατούλης στη συνεδρίαση της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής των Περιφερειών της Βουλής των Ελλήνων, σύμφωνα με τα τοπικά μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Στη συνεδρίαση αυτή προβλήθηκε ο στρατηγικός σχεδιασμός της Περιφέρειας Πελοποννήσου για την περίοδο «2015 – 2019».

Ο κ.Τατούλης αναφερόμενος στην τουριστική πορεία της Περιφέρειας της είπε: «Η Πελοπόννησος πανελλαδικά πλέον έχει να παρουσιάσει μια καλή εμπειρία. Παραλάβαμε την Περιφέρεια Πελοποννήσου ανώνυμη τουριστικά, χωρίς να έχει καμία σχέση με τις τουριστικές αγορές, εννοώ συντεταγμένα. Είναι κάτι πλέον που τρέχει με μεγάλη ταχύτητα σε όλον τον κόσμο. Για να το εξασφαλίσουμε αυτό στο επίπεδο της πολιτικής προώθησης του τουριστικού προϊόντος δημιουργήσαμε εξ αρχής κάτι που δεν το πίστευε κανένας».

«Εντάξαμε το έργο προώθησης του τουρισμού μέσα στο προηγούμενο ΕΣΠΑ, παίρνοντας την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, κάτι που δεν πίστευε κανένας, αλλά το πείσμα μας και η ολοκληρωμένη μας προσέγγιση ήταν αυτή που βοήθησε στο τελικό αποτέλεσμα. Σήμερα η Περιφέρεια Πελοποννήσου έχει μια διακριτή θέση κοντά στις άλλες μεγάλες δυνάμεις του τουρισμού στην χώρα, αποκτά καινούργιες αγορές και υπάρχει μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον», σημείωσε χαρακτηριστικά ο Περιφερειάρχης.

Μεταξύ άλλων ο κ. Τατούλης επισήμανε την δημιουργία δικτύου λιμενικών υποδομών για την αξιοποίηση του θαλάσσιου τουρισμού. Η Πελοπόννησος είναι ένα νησί. Η μη αξιοποίηση των θαλάσσιων παράκτιων ζωνών της, ήταν ένα από τα σημαντικά προβλήματα.

«Αυτή τη στιγμή έχουμε δημιουργήσει λιμενικές υποδομές. Το λιμάνι του Γυθείου που είναι, σχεδόν, έτοιμο και θα παραδοθεί το πρώτο εξάμηνο του 2016, θα είναι ένα σύγχρονο λιμάνι, το οποίο θα ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες, τόσο του εμπορικού στόλου και των εμπορικών μεταφορών, όσο και της κρουαζιέρας. Από την άλλη πλευρά το λιμάνι του Άστρους και τα αλιευτικά μας καταφύγια αποτελούν, πλέον, ένα καινούργιο δίκτυο για να μπορέσουμε να παρέμβουμε στην αξιοποίηση του θαλάσσιου τουρισμού, βελτιώνοντας ταυτόχρονα και πάρα πολύ τους χώρους των παραδοσιακών αλιευτικών καταφυγίων. Αυτή τη στιγμή ετοιμάζουμε επίσης το ΣΔΙΤ της μαρίνας του Ναυπλίου. Είναι και αυτό μια μεγάλη καινοτομία, η οποία θα δώσει καινούργιες χρηματοδοτικές δυνατότητες, προκειμένου να προχωρήσουμε στην αξιοποίηση των εξαιρετικών δυνατοτήτων που μας δίνει η παράκτια ζώνη της Πελοποννήσου», τόνισε με έμφαση.

Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ