Quantcast
Fiat Panda Cross: Παντός εδάφους με ελάχιστο κόστος χρήσης - enikonomia.gr
share

Fiat Panda Cross: Παντός εδάφους με ελάχιστο κόστος χρήσης

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]



Τετρακίνηση, «άγρια» off road χαρακτηριστικά, συμπαγείς
διαστάσεις, ελάχιστο κόστος και υψηλή μεταπωλητική αξία. Τα παραπάνω είναι
μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Fiat Panda Cross το οποίο πραγματικά αποτελεί ένα
μοναδικό μοντέλο στην κατηγορία όπου ανήκει και υπόσχεται ασφαλείς και
οικονομικές μετακινήσεις ακόμη και όταν ο δρόμος τελειώνει…


Μοναδικό «αγκάθι» αποτελεί η τιμή διάθεσης του ιταλικού
τετρακίνητου μοντέλου που κυμαίνεται στα 19.000 ευρώ αλλά η υψηλή μεταπωλητική
αξία «χρυσώνει» το χάπι…


Πάντως μέχρι τα τέλη Μαΐου η Fiat προσφέρει
το Panda Cross με έκπτωση 1.200 ευρώ.



«Άγρια» εμφάνιση


Το Fiat Panda Cross αποτελεί την «άγρια» τετρακίνητη έκδοση του γνωστού μοντέλου
η οποία διακρίνεται από το αυξημένο ύψος των αναρτήσεων, τους «ενισχυμένους» off road προφυλακτήρες
εμπρός και πίσω με τις προστατευτικές ποδιές, τα ελαστικά M+S τα ειδικά πλευρικά διακοσμητικά που
φέρουν το λογότυπο Cross αλλά και την χρωμιεωμένη απόληξη εξάτμισης.


Παράλληλα οι οff road μπάρες οροφής, τα εντυπωσιακά φώτα λειτουργίας ημέρας (DRL)
με LED, για μέγιστη ασφάλεια αλλά και το Drive Mode Selector με τρεις τρόπους
λειτουργίας: auto, off-road και gravity control, καθώς και γωνίες πρόσπτωσης,
ράμπας και διαφυγής 24°, 21° και 34° αντίστοιχα συνθέτουν τα «άγρια»
χαραακτηριστικά του νέου Panda Cross.


Στο εσωτερικό το Panda Cross χαρακτηρίζεται νεανικό, είναι καλοφτιαγμένο,
με προσεγμένο φινίρισμα και συναρμογή.


Μάλιστα σε σχέση με το απλό Panda 4X4 υπάρχουν επιπλέον τμήματα στο
εσωτερικό με διαφορετικές επενδύσεις.


Ωστόσο ο περιστροφικός διακόπτης στην κεντρική κονσόλα με
τον οποίο ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την λειτουργία της τετρακίνησης κάνει τη
μεγάλη διαφορά.


Όσον αφορά στον εξοπλισμός του Cross Panda θεωρείται
υπερπλήρης ενώ οι χώροι επαρκούν για την μεταφορά 4 ενηλίκων και ο χώρος
αποσκευών έχει πολύ καλή χωρητικότητα 225 λτ. για τα δεδομένα της μίνι κατηγορίας.



95 ίπποι!


Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας κινητήρας που
είχε τοποθετηθεί στο Panda Cross της δοκιμής μας με τροφοδοσία common rail αποδίδει 95 ίππους
στις 3.750 σ.α.λ. και 20 Nm ροπής από τις 1.500 σ.αλ.


Στην πράξη ο πετρελαιοκινητήρας εμφανίζεται πιο πολιτισμένος
σε λειτουργία παράγοντας πολύ χαμηλότερο θόρυβο και πολύ πιο οικονομικός με την
μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 4,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.


Παράλληλα οι χαμηλές εκπομπές CO2 «μεταφράζονται» σε μόλις 116,62 ευρώ
για ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας.


Το πεντατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων είναι
προσαρμοσμένο στις off road ανάγκες του αυτοκινήτου με την 1η σχέση να είναι
κοντής κλιμάκωσης για τα εμπόδια που μπορεί να συναντήσει κανείς κατά την
κίνηση σε λάσπη, χιόνια ή άμμο…


Το Fiat Panda Cross διαθέτει σύστημα μόνιμης, ηλεκτρονικά
ελεγχόμενης, τετρακίνησης. Έχει 3 διαφορετικές λειτουργίες: Auto (το ποσοστό
της ροπής μοιράζεται αυτόματα εμπρός-πίσω ξεκινώντας από 98:2 και φθάνοντας
μέχρι και το 100% πίσω), Off Road (κλείδωμα τετρακίνησης) και Hill Descent
Control (σύστημα ελέγχου ταχύτητας σε κατωφέρεια). Η λειτουργία της
τετρακίνησης σε κάθε περίπτωση εξαρτάται και με αυτή του ESP, το οποίο
περιλαμβάνει και λειτουργία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού (ELD).



Άνετο και οικονομικό εντός και εκτός δρόμου


Ο Fiat Panda Cross αποτελεί μια ευχάριστη έκπληξη για τον οδηγό αλλά και τους
επιβάτες καθώς ο μεν πρώτος να εκτιμήσει την υψηλή θέση οδήγησης και την
ορατότητα ενώ οι επιβάτες θα εντυπωσιαστούν από την άνεση που προσδίδει το εσωτερικό
του.


Στο εθνικό οδικό δίκτυο το Panda Cross παρά
την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος παραμένει σταθερό και
ευθύβολο ακόμη και όταν κινείται με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 150 χλμ./ώρα.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές η τετρακίνηση
θα αποδώσει τα μέγιστα ενώ η πληροφόρηση από το τιμόνι είναι εξαιρετική.


Εκτός δρόμου το Panda Cross ξεδιπλώνει τις αρετές του καθώς με
γωνίες προσέγγισης 24 μοίρες, διαφυγής 34 μοίρες και ράμπας 21 μοίρες, αλλά και
με ελαστικά 185/65 R15 Mud + Snow, υπόσχεται να μεταφέρει τους επιβάτες του
παντού:


Σε συνδυασμό με ηλεκτρονικά ελέγχόμενο σύστημα τετρακίνησης
οι λασπωμένοι, χιονισμένοι ή αμμώδεις δρόμου αποτελούν παιχνιδάκι για το Panda Cross.


Στην άσφαλτο από την άλλη η μόνιμη τετρακίνηση ενισχύει την
πρόσφυση ακόμη και στο βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ η ανάρτηση «φιλτράρει» κάθε
ανωμαλία.



ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Τετρακίνηση


Κινητήρας


Κόστος Χρήσης


Τετρακίνηση



ΚΑΤΑ


Τιμή










share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.