Quantcast
Renault Megane 1,5 dCi: Οικονομία και άνεση - enikonomia.gr
share

Renault Megane 1,5 dCi: Οικονομία και άνεση

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]



Αναβαθμισμένο σε όλα τα επίπεδα εμφανίστηκε το νέο Renault Megane το
οποίο με νέα εμφάνιση, υψηλή δόση τεχνολογίας, βελτιωμένη ποιότητα κατασκευής,
κορυφαίο πετρελαιοκινητήρα και υπερπλήρη εξοπλισμό εμφανίζεται έτοιμο να
διεκδικήσει μια υψηλή θέση στον πίνακα των πωλήσεων.



τιμές διάθεσης του νέου Megane ξεκινούν από τις 17.150 ευρώ για την βενζινοκίνητη βασική
έκδοση ενώ εκείνη της δοκιμής μας που αφορούσε στην πετρελαιοκίνητη έκδοση των
110 ίππων η τιμή ανεβαίνει στα 21.390 ευρώ αλλά ανεβαίνει ανάλογα και η
μεταπωλητική αξία του αυτοκινήτου.


Επίσης θα πρέπει να συνυπολογίσει κανείς τα εξαιρετικά
χαμηλά ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας που κυμαίνονται σε μόλις 85,5 ευρώ αλλά και την
κατανάλωση πετρελαίου που κυμαίνεται μεταξύ 4 και 4,5 λίτρων για κάθε 100
χιλιόμετρα!



Μοναδική σχεδίαση


Το νέο Renault Megane διαθέτει ξεχωριστή σχεδίαση απ’ όποια μεριά και αν το
κοιτάξει κανείς.


Το εμπρόσθιο μέρος κυριαρχούν η μάσκα με τις μεγάλες γρίλιες
και τα φωτιστικά σώματα που δένουν αρμονικά με τον προφυλακτήρα προσδίδοντας
ένα «άγριο» παρουσιαστικό.


Από το πλάι στο γαλλικό μοντέλο τονίζονται περαιτέρω τα
δυναμικά χαρακτηριστικά του με τους πίσω θόλους να εξέχουν λίγο.


Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα κερδίζουν την… παράσταση
καθώς επεκτείνονται από άκρη σε άκρη και μέσω των LED στοιχείων
κάνουν εντυπωσιακή την παρουσία τους.



Hitech εσωτερικό


Το ολοκαίνουριο εσωτερικό του Renault Megane σίγουρα
θα εντυπωσιάσει ακόμη και τους πλέον απαιτητικούς πελάτες καθώς είναι
αναβαθμισμένο σε όλα τα επίπεδα. Ειδικότερα τα υλικά κατασκευής, η συναρμογή
τους, αλλά και η υψηλή δόση της τεχνολογίας που υπάρχει διάχυτη στο εσωτερικό
του γαλλικού μοντέλου μαγνητίζουν τα βλέμματα των επιβατών.


Μάλιστα στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η έγχρωμη οθόνη αφής
για το σύστημα πολυμέσων R-Link 2, η οποία θυμίζει tablet, ενώ στο κάτω μέρος
της υπάρχουν τα χειριστήρια για τον κλιματισμό. Το όλο σύνολο είναι ωραίο στο
μάτι, όμως εργονομικά το γεγονός ότι όλα τα κουμπιά είναι touch -μέχρι και αυτά
για την ένταση του ηχοσυστήματος- απαιτεί κάποια εξοικείωση.


Επίσης όμορφη και μοναδική θεωρείται η σχεδίαση του τιμονιού,
ενώ εντυπωσιάζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος διαθέτει έχει τέσσερα
διαφορετικά modes (ανάλογα με την επιλογή στο σύστημα παραμετροποίησης
Multi-Sense) με γραφικά που μπορείς να επιλέξεις.


Τέλος η επιφάνεια του ταμπλό είναι μαλακή, και τα πλαστικά
στα πιο χαμηλά μέρη της καμπίνας, είναι σκληρά ως είθισται στα μοντέλα της
κατηγορίας.


Όσον αφορά στους χώρους οι εξωτερικές διαστάσεις του Megane
μεγάλωσαν συνολικά σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο και όπως είναι λογικό
επέφεραν αύξηση τόσο στους χώρους της καμπίνας, όσο και στο χώρο αποσκευών.



110 ίπποι με κατανάλωση μόλις 4 λίτρα για κάθε 100 χλμ.



Κάτω από το καπό του μοντέλου της δοκιμής είχε τοποθετηθεί ο
γνωστός πετρελαιοκινητήρας 1,5 dCi της Renault στην έκδοση των 110 ίππων, που
συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.


Στην πράξη ο κινητήρας σε κερδίζει με την πολιτισμένη
λειτουργία του, παρουσιάζοντας ήσυχη λειτουργία αλλά και θετικό τράβηγμα από
χαμηλά, χωρίς υστέρηση στην απόκριση.


Ο συγκεκριμένος κινητήρας, διακρίνεται και για την οικονομία
καυσίμου, καθώς χρειάστηκε περίπου 4 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χιλιόμετρα!


Στο εθνικό οδικό δίκτυο το Megane αποδείχθηκε
πως μπορεί να κινηθεί αξιοπρεπώς και μάλιστα προσδίδοντας και ικανοποιητικές
επιδόσεις.


Επίσης είναι ξεκάθαρο πως η οδική συμπεριφορά της γενιάς του
Megane είναι εστιασμένη στην παροχή αυξημένων επιπέδων άνεσης, χωρίς όμως να
θυσιάζονται τα δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης.


Μάλιστα η ανάρτησή αποσβένει όλες τις ανωμαλίες των
οδοστρώμαατος ενώ συνολικά η ποιότητα κύλισης είναι σαφώς αναβαθμισμένη αφήνοντας
εκτός καμπίνας τον ενοχλητικό θόρυβο κύλισης.


Το γαλλικό μοντέλο διαθέτει και σύστημα παραμετροποίησης
Multi-Sense με 4 επιλογές (Normal, Personal, Comfort και Sport) και ρυθμίζει ανάλογα την απόκριση
στο γκάζι, το τιμόνι, τον ήχο του κινητήρα και τον φωτισμό της καμπίνας ενώ
στις εκδόσεις με το αυτόματο κιβώτιο EDC και την λειτουργία εκείνου.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το νέο Megane
δεν εμφανίζει μεγάλες κλίσεις με τα περιθώρια της πρόσφυσης να είναι αυξημένα.




ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Κινητήρας


Κατανάλωση


Εξοπλισμός



ΚΑΤΑ


Τιμή






share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.