share

Αύξηση 41% σημείωσαν οι πωλήσεις Peugeot στην Ελλάδα το 2014

δημοσιεύτηκε:

Σημαντική αύξηση πωλήσεων σημείωσε το 2014 η Peugeot τόσο στην γαλλική όσο και στην ελληνική αγορά.

Ειδικότερα η γαλλική αγορά αυτοκινήτου σημείωσε οριακή αύξηση 0,5% ωστόσο η Peugeot κατάφερε να αυξήσεις τις πωλήσεις της σε ποσοστό 4%.

Στην ανοδική πορεία της μάρκας, καθοριστικό ρόλο είχαν τα Peugeot 208, 2008 και 308, τα οποία πλασαρίστηκαν στη 6-άδα με τα δημοφιλέστερα μοντέλα.

Η αύξηση των πωλήσεων, σε συνδυασμό με την διεύρυνση του μεριδίου στην αγορά, είχε ως αποτέλεσμα την πρωτιά της Peugeot σε τρεις κατηγορίες:

– Το Peugeot 308 με μερίδιο 3,4% ως το δημοφιλέστερο στην κόμπακτ κατηγορία.

– Το Peugeot 3008 με 2,1% πρωταγωνίστησε στα κόμπακτ MPV.

– To Peugeot 508 με μερίδιο 1% ηγήθηκε στην οικογενειακά σεντάν.

Το 2014 λανσαρίστηκαν το ευρύχωρο Peugeot 308 SW, το πρακτικό νέο Boxer, το ευέλικτο super mini πόλης Peugeot 108 και το ανανεωμένο Peugeot 508. Ακόμη πιο πρόσφατη, είναι η πιο ριζοσπαστική έκδοση του 208, το Peugeot 208 GTi 30th.

Στην αναπτυσσόμενη κατηγορία των crossover η Peugeot με μερίδιο 5,2% κυριάρχησε με τα 2008, 3008 και 4008. Με νέας γενιάς αποδοτικούς βενζινοκινητήρες τεχνολογίας Pure Tech E6 και πετρελαιοκινητήρες τεχνολογίας BlueHDi, τα μοντέλα Peugeot έχουν τα καλύτερα χαρακτηριστικά κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων ανά κατηγορία.

Καταλυτικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων είχε το νέο Peugeot 308 (στο μοντέλο αυτό αναλογεί το 51% των πωλήσεων της μάρκας) που απέσπασε την κορυφαία διάκριση «Car of the Year 2014».

Ανάμεσα στις πάμπολλες διακρίσεις που έχει λάβει μέχρι τώρα το PEUGOT 308 συγκαταλέγεται και η πιο πρόσφατη.

Στις 27 Ιανουαρίου, το Peugeot 308 αναδείχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2015» στο Μαρόκο. Ενημερωτικά, η μαροκινή αγορά αυτοκινήτου το 2014 ήταν στις 122.00 αυτοκίνητα με την Peugeot να καταλαμβάνει την 5η θέση και μερίδιο αγοράς στο 7,2%!

Αύξηση 41% στην Ελλάδα

Σε ανοδική τροχιά βρίσκεται η Peugeot στην ελληνική αγορά, καθώς το έτος 2014 οι ταξινομήσεις νέων επιβατικών μοντέλων της μάρκας ανήλθαν στις 1.960 συνολικά (όταν το 2013 ήταν στις 1.400) εμφανίζοντας αύξηση της τάξεως του 41%!

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2014 και η ανταγωνιστική κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, με την Peugeot να σημειώνει μερίδιο αγοράς 7,4% με 364 ταξινομήσεις.  Ενημερωτικά η ελληνική αγορά επιβατικών αυτοκινήτων το 2014 έκλεισε στις 71.218 ταξινομήσεις από τις 58.694 του 2013, παρουσιάζοντας ανάκαμψη στο +21,3%.

Στο σημείο αυτό να τονίσουμε πως ένα επιπλέον κίνητρο για την απόκτηση ενός μοντέλου της Peugeot αποτελούν τα 5 έτη εργοστασιακής εγγύησης και οι δελεαστικές τιμές πώλησης που προκύπτουν από το όφελος της κρατικής απόσυρσης σε συνδυασμό με το πρόγραμμα ΑΤΟΚΗΣ χρηματοδότησης. 

Το νέο πρόγραμμα με 0% επιτόκιο αφορά σε όλα τα επιβατικά μοντέλα της Peugeot, με το ποσό χρηματοδότησης σταθερό και με διάρκεια αποπληρωμής 48 μηνών.

Ενδεικτικά και με την ισχύουσα άτοκη χρηματοδότηση, η μηνιαία δόση για το 108 διαμορφώνεται στα 108 ευρώ, για το 208 στα 208 ευρώ, για το 308 στα 308 ευρώ, ενώ και για τα υπόλοιπα μοντέλα ισχύουν άκρως ανταγωνιστικές μηνιαίες δόσεις.

Γιώργος Κ. Ανδρής

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.