Quantcast
Citroen C3 1,2 PureTech: Όμορφο, γρήγορο και οικονομικό - enikonomia.gr
share

Citroen C3 1,2 PureTech: Όμορφο, γρήγορο και οικονομικό

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]



To νέο Citroen C3 αποτελεί το δεύτερο μοντέλο της γαλλικής
αυτοκινητοβιομηχανίας στο οποίο εφαρμόζεται η νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της
εταιρείας που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο C4 Cactus το οποίο αναδείχθηκε και
«Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς».


Η κορυφαία βενζινοκίνητη έκδοση 1,2 PureTech με
απόδοση 110 ίππων και τιμή εκκίνησης στην έκδοση Feel 14.605 ευρώ με υπερπλήρη
εξοπλισμό ρίχνει το γάντι στους ανταγωνιστές.


Παράλληλα η Citroen προσφέρει μεγάλες δυνατότητες
εξατομίκευσης καθώς προσφέρεται με 36 χρωματικούς συνδυασμούς (9 χρώματα
αμαξώματος και 3 για την οροφή) και αν στους συνδυασμούς αυτούς μπουν οι
ζάντες, οι χρωματισμοί του εσωτερικού κτλ, τότε μιλάμε απεριόριστες επιλογές.



Μοναδική σχεδίαση



Το νέο Citroen C3 σίγουρα μοιάζει με τον «μεγάλο του αδελφό»
C4 Cactus και μάλιστα θα λέγαμε πως εξαιτίας των μικρότερων διαστάσεων στο
μικρότερο γαλλικό μοντέλο τονίζονται καλύτερα τα έντονα χαρακτηριστικά όπως
είναι τα Airbumps.


Ειδικότερα τα λεπτά φωτιστικά σώματα στο εμπρόσθιο μέρος, τα
Airbumps στο πλάι αλλά και η άβαφη επιφάνεια χαμηλά, περιμετρικά του αμαξώματος
αποτελούν τα βασικά χαρακτηριστικά και του νέου C3.


Το πίσω μέρος του αυτοκινήτου «δανείζεται» σχεδιαστικά
στοιχεία από τα πολυτελή μοντέλα DS και ειδικότερα από το DS3 με κυρίαρχα τα
φωτιστικά σώματα ενώ δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο το γεγονός πως οι
ενδιαφερόμενοι μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 63 συνολικά πιθανών χρωματικών
συνδυασμών.


Το νέο C3 βασίζεται στην πλατφόρμα «PF1» της γαλλικής
μάρκας, η οποία σχετίζεται άμεσα με το Peugeot 208 αλλά και το C4 Cactus.
Σύμφωνα με τους Γάλλους η πλατφόρμα προσφέρει αυξημένη ακαμψία, η οποία με τη
σειρά της χαρίζει βελτιωμένη παθητική ασφάλεια αλλά και καλύτερη οδική
συμπεριφορά τόσο όσον αφορά τα δυναμικά όσο και τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του
αυτοκινήτου.


Το μήκος του νέου Citroen C3 φτάνει τα 3,99 μ. ενώ πλάτος
και ύψος είναι στα 1,75 μ. και 1,47 μ. αντίστοιχα.



Hi-tech εσωτερικό



Στο εσωτερικό του νέου C3 όλα έχουν σχεδιαστεί από την αρχή.
Πίνακας οργάνων, ταμπλό, σαλόνι, τιμόνι είναι νέα.



Ο πίνακας οργάνων με το σκούρο χρώμα κυριαρχεί αλλά
συνδυάζεται ωραία με κάποιες χρωματικές πινελιές. Στοπ κέντρο του ταμπλό
ξεχωρίζει η 7άρα οθόνη του συστήματος πολυμέσων που υποστηρίζει Apple CarPlay
και Android Auto.



Τα καθίσματα επίσης θυμίζουν εκείνα που έχουν τοποθετηθεί
στο C4 Cactus τα οποία διακρίνονται για την άνεσή τους, αλλά όχι για την
πλευρική τους στήριξη. Επίσης στο εσωτερικό υπάρχουν πάρα πολλές θέσεις για
μικροαντικείμενα.



Η μεγαλύτερη πάντως καινοτομία του C3 θα είναι το
ConnectedCam, μία κάμερα με GPS η οποία βρίσκεται στον εσωτερικό καθρέφτη και
καταγράφει εικόνα από το εμπρός μέρος.


Ποιοτικά, το εσωτερικό του C3 χαρακτηρίζεται από το καλό
φινίρισμα και την εξαιρετική συναρμογή, αλλά τα σκληρά πλαστικά υστερούν έναντι
του ανταγωνισμού.


Η ευρυχωρία αποτελεί ένα ακόμη ατού της καμπίνας, που μπορεί
να φιλοξενήσει με άνεση 4 ενήλικες. Ο χώρος αποσκευών των 300 λτ. είναι από
τους μεγαλύτερους στην κατηγορία.




110 ίπποι



Κάτω από το καπό του νέου Citroen C3 είχε τοποθετηθεί ο τρικύλινδρος
υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,2 λίτρου με 110 ίππους και
20,5 χλγρ. ροπής εφοδιασμένο με σύστημα με Start/Stop και χειροκίνητο κιβώτιο
πέντε σχέσεων, που στην περίπτωσή του θα μπορούσε να διαθέτει έξι σχέσεις.


Στην πράξη το μηχανικό σύνολο αποδείχθηκε ιδιαίτερα
«ζωντανό» και οικονομικό καθώς η μέση κατανάλωση κυμάνθηκε σε μόλις 4,8 λίτρα
για κάθε 100 χιλιόμετρα.



Στο εθνικό οδικό δίκτυο το C3 μπορεί να κινηθεί «ανέξοδα» αν
ο οδηγός του μπορέσει να μην ξεπεράσει τα όρια που θέτει ο Κ.Ο.Κ. ενώ παραμένει
ευθύβολο και σταθερό ακόμη και όταν πνέουν ισχυροί πλευρικοί άνεμοι.


Ωστόσο η έλλειψη της 6ης σχέσης κάνει την εμφάνισή της όταν
το αυτοκίνητο κινείται κοντά στην μέγιστη ταχύτητα που προσδίδει ο κινητήρας
του.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το νέο C3
απέδειξε ότι διαθέτει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, το σύστημα διεύθυνσης
είναι άμεσο ενώ όταν ο οδηγός του ξεπεράσει τα όρια τα ηλεκτρονικά συστήματα το
επαναφέρουν εντός του… σωστού δρόμου.



Μέσα στην πόλη το C3 φαίνεται πως βρίσκεται στο φυσικό του
περιβάλλον όπου και ξεδιπλώνει όλες τις αρετές του και η μαλακή ρύθμιση της
ανάρτησης φιλτράρει με μοναδικό τρόπο τις όποιες εγκάρσιες ανωμαλίες του
οδοστρώματος εμφανίζονται.



Παράλληλα η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία
παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό.




ΥΠΕΡ



Σχεδίαση



Κόστος χρήσης



Εξοπλισμός



Ιπποδύναμη



ΚΑΤΑ



Κιβώτιο 5 σχέσεων






share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.