Quantcast
Νέο Peugeot 208 από 13.390 ευρώ ή 208 ευρώ το μήνα - enikonomia.gr
share

Νέο Peugeot 208 από 13.390 ευρώ ή 208 ευρώ το μήνα

δημοσιεύτηκε:

Με νέα εμφάνιση, πιο πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, με τους κορυφαίους κινητήρες βενζίνης PureTech και πετρελαίου BlueHDi προδιαγραφών Euro6, και με μια πληρέστερη γκάμα εκδόσεων (με την προσθήκη των GT Line και GTi), το νέο Peugeot 208 παρουσιάζεται καλύτερο από ποτέ με τιμή εκκίνησης τις 13.390 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του όφελους της απόσυρσης.

Επίσης οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν το νέο Peugeot 208 με 208 ευρώ το μήνα άτοκα και να απολαύσουν το τετραπλό όφελος που μόνο η Peugeot προσφέρει, δηλαδή 4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση, 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, 4 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια και 4 χρόνια δωρεάν σέρβις.

 

Ελκυστική εμφάνιση

Από το ξεκίνημα της εμπορικής του πορείας το Peugeot 208 αποτέλεσε πόλο έλξης χάρη στον κομψό και πληθωρικό χαρακτήρα του που εναρμονίζεται ιδανικά με τις αξίες της μάρκας. Όλα αυτά που ανέδειξαν το ξεχωριστό στιλ του Peugeot 208 παραμένουν αμετάβλητα και συγχρόνως αναβαθμίζονται με βελτιώσεις στα σημεία.

Από εμπρός, ο προφυλακτήρας έχει επανασχεδιασθεί ώστε να τονίσει την δυναμική όψη στην οποία συμβάλλει και η πιο πλατιά γρίλια η οποία εκτείνεται προς τα κάτω δίνοντας έμφαση στο σήμα της Peugeot.

Στις πλουσιότερες εκδόσεις εξοπλισμού, το τελείωμα με χρώμιο στη νέα γρίλια δημιουργεί μία συναρπαστική 3D εικόνα. Η ξεχωριστή θέση των προβολέων ομίχλης, τονίζει ακόμη περισσότερο την επιβλητική εικόνα του αυτοκινήτου στο δρόμο. 

Το μπροστινό μέρος τονίζεται από τα νέα φωτιστικά σώματα δύο χρωματικών τόνων (μαύρο και χρώμιο) ενώ τα LED επιβεβαιώνουν την τεχνολογική αναβάθμιση. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα με τα νέα 3D LED στοιχεία, που σχηματίζουν τρεις χαρακτηριστικές νυχιές κλέβουν την παράσταση και απεικονίζουν τη σύγχρονη αισθητική της Peugeot.

Το κόμπακτ προφίλ με τους μικρούς σε μήκος προβόλους του αμαξώματος και το περίγραμμα χρωμίου γύρω από τα παράθυρα έχει διατηρηθεί για να κερδίζει τις εντυπώσεις. Την ελκυστική εικόνα συμπληρώνουν οι νέας σχεδίασης ζάντες, από τις 15’’ NIOBIUM έως τις 17’’ CARBONE με ματ η γυαλιστερή απόχρωση στο Peugeot 208 GTi.

Ποιοτικό εσωτερικό

Στο εσωτερικό του νέου Peugeot 208 κυριαρχεί το i-Cockpit, μία καινοτόμος διάταξη του πίνακα οργάνων και των χειριστηρίων που έχει ενθουσιάσει το κοινό από το ξεκίνημα του λανσαρίσματος. Το 2012, το Peugeot 208 εισήγαγε το αυθεντικό αυτό concept, που διασφαλίζει βέλτιστη λειτουργικότητα, ορατότητα και ασφάλεια στην διάρκεια της οδήγησης, ενώ έχει υιοθετηθεί και στα PEUGEOT 2008 και 308. Το PEUGEOT i-Cockpit ξεχωρίζει από το κόμπακτ τιμόνι, τον υπερυψωμένο πίνακα οργάνων και μία μεγάλη οθόνη αφής 7’’.

Το κόμπακτ τιμόνι, συμβαδίζει με τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις του νέου PEUGEOT 208 (μήκος κάτω από τα 4 μέτρα) προσφέροντας απόλυτη ευελιξία στις αστικές μετακινήσεις. Το τιμόνι διαθέτει ποιοτική δερμάτινη επένδυση και ο εσωτερικός διάκοσμος περιλαμβάνει υλικά κορυφαίας ποιότητας.

Ο υπερυψωμένος πίνακας οργάνων βρίσκεται σε εξαιρετικά εργονομική θέση για να προσφέρει κάθε πληροφορία ακριβώς στο οπτικό πεδίο του οδηγού, δίχως να αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο για μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια.

Έχει κομψή σχεδίαση, απαλό λευκό φωτισμό και μία κεντρική οθόνη παρέχοντας όλες τις χρήσιμες πληροφορίες. Στις κορυφαίες εκδόσεις υπάρχουν LED δακτύλιοι περιμετρικά των αναλογικών οργάνων (μπλε χρώματος στις εκδόσεις Allure, κόκκινου χρώματος στο GTi).

Η μεγάλη οθόνη αφής 7’’ η οποία είναι στάνταρ από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού, παρέχει άμεση και εύκολη πρόσβαση στο χειρισμό όλων των συστημάτων (ηχοσύστημα, πλοήγηση, τηλέφωνο, πληροφορίες οχήματος). Επιπλέον, προσφέρει την καλύτερη on-board διασύνδεση μέσω Bluetooth και USB ενώ η λειτουργία MirrorScreen αναπαράγει το περιερχόμενο ενός smartphone στην οθόνη του αυτοκινήτου για πλήρη χειρισμό των εφαρμογών.

Ο ποιοτικός διάκοσμος του νέου Peugeot 208 λαμβάνει νέα διάσταση χάρη στον ατμοσφαιρικό εσωτερικό φωτισμό. Ο απαλός λευκός φωτισμός που συναντάμε στον πίνακα οργάνων και στις βελόνες, καθώς και στα χειριστήρια ανεξαρτήτως έκδοσης, δημιουργεί ένα lounge περιβάλλον με αποκορύφωμα την σειρά LED και τον μπλε φωτισμό στην περίπτωση της πανοραμικής οροφής.

 

Νέοι αποδοτικοί κινητήρες με εκπομπές CO2 από 79 g/km!

Το Peugeot 208 εξακολουθεί να αποτελεί πρότυπο απόδοσης διαθέτοντας μία ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου που εναρμονίζονται άψογα με το κορυφαίο – από πλευράς άνεσης, οδηγικής απόλαυσης και ασφάλειας –  σασί.

Η τελευταία γενιά κινητήρων προδιαγραφών ρύπων Euro 6 συνδυάζει απίστευτα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου με σεβασμό προς το περιβάλλον χάρη στις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Για ξεκούραστες μετακινήσεις στην πόλη το νέο PEUGEOT 208 προσφέρει το νέο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων EAT6 (Efficient Automatic Transmission).

1.6 BlueHDi σε τρεις εκδόσεις ισχύος

Η τεχνολογία BlueHDi είναι η αποδοτικότερη που υπάρχει όσον αφορά στην μείωση της κατανάλωσης και της διαχείρισης των εκπομπών ρύπων καθώς συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το σύστημα SCR (selective catalytic reduction) με το φίλτρο μικροσωματιδίων (FAP) ενισχυμένο με ειδικό πρόσθετο (Adblue). Μειώνει δραστικά τα οξείδια του αζώτου κατά 90%, βελτιστοποιεί τις εκπομπές CO2 και την κατανάλωση καυσίμου και εξασφαλίζει την εξάλειψη των μικροσωματιδίων κατά 99,9%.

Ο κινητήρας 1.6 BlueHDi διατίθεται σε τρείς εκδόσεις ισχύος:

•    1.6 BlueHDi 75 με μηχανικό 5-τάχυτο κιβώτιο, εκπομπές CO2  90g/km, κατανάλωση 3,5 L/100km

•    1.6 BlueHDi 100 S&S, με μηχανικό 5-τάχυτο κιβώτιο, εκπομπές CO2  79g/km, κατανάλωση 3,0 L/100km, μια επίδοση που αποτελεί παγκόσμιο ρεκόρ κατανάλωσης στην κατηγορία του

•    1.6 litre BlueHDi 120 S&S, με μηχανικό 6-τάχυτο κιβώτιο, εκπομπές CO2  94g/km, κατανάλωση 3,6L/100km

3-κύλινδροι βενζινοκινητήρες με εκπομπή CO2 από 95g/km

Στις ατμοσφαιρικές εκδόσεις βενζίνης 1.2 PureTech 82 και 1.2 PureTech 82 ETG, προστίθεται ο νέος τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας  1.2 PureTech 110 S&S.

Το νέο μηχανικό σύνολο προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά κατανάλωσης και ισχύος χάρη στην προηγμένη του τεχνολογία με υψηλής πίεσης σύστημα ψεκασμού (200 bar), νέας γενιάς σύστημα υπερτροφοδότησης (με μέγιστο όριο στροφών του στροβιλοσυμπιεστή στις 240.000 rpm), και απαράμιλλη απόδοση από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Συνδυάζεται με 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και εκπομπές CO2 μόλις 103 g/km.

Εναλλακτικά μπορεί να συνδυαστεί με το νέο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων EAT6, το οποίο κατασκευάζεται από την AISIN και χρησιμοποιεί τεχνολογία Quickshift για ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές σχέσεων.

Επιπλέον, η λειτουργία του συμβάλλει στην μείωση των εκπομπών ρύπων και σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο εξοικονομείται 1 g/km (με την ίδια διάσταση ελαστικών). Με εκπομπές CO2 στα 104 g/ km, η έκδοση 1.2 PureTech 110 S&S EAT6 αποτελεί πρότυπο μοντέλου με αυτόματη μετάδοση στην κατηγορία, μιας και πετυχαίνει μείωση 45g CO2/km, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά (την αυτόματη 1.6 VTi 120)!

 

Η κορυφαία έκδοση GTi

Στην γκάμα του μοντέλου και σε περίοπτη θέση βρίσκεται η έκδοση 208 GTi η οποία εφοδιάζεται με τον κινητήρα 1.6 THP Euro6 ισχύος 208 ίππων και μέγιστης ροπής 300Νm που είναι διαθέσιμη σε εύρος από 3.000-6.000 στροφές. Όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε σχέση βάρους ισχύος 5,58kg ανά ίππο. Οι  εντυπωσιακές αυτές επιδόσεις επιτυγχάνονται με μέση κατανάλωση μόλις 5,4L/100km και εκπομπές CO2  μόλις 125g/km.

Γιώργος Κ. Ανδρής

 

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.