Quantcast
Opel Astra 1.6 CDTi: 136 ίπποι με κατανάλωση μόλις 3,7 λίτρα/100 χλμ. - enikonomia.gr
share

Opel Astra 1.6 CDTi: 136 ίπποι με κατανάλωση μόλις 3,7 λίτρα/100 χλμ.

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]



Η Opel με το Astra πέμπτης γενιάς κάνει ένα «άλμα» προς τα εμπρός καθώς το
αυτοκίνητο, διαθέτει δύναμη, υψηλή δόση τεχνολογίας, είναι εξαιρετικά
οικονομικό και έχει πολύ υψηλή μεταπωλητική αξία.


Βέβαια για να το αποκτήσει κανείς θα πρέπει να καταβάλει
21.800 ευρώ αλλά αν συνυπολογίσει κανείς τα παραπάνω αποτελεί μια τίμια
επιλογή.



Πιο δυναμικό από ποτέ


Το νέο Astra διαθέτει μια εντελώς νέα σχεδίαση που προσδίδει ένα μοναδικό
σπορ χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.


Στο εμπρόσθιο μέρος τα μεγάλα και επιβλητικά φωτιστικά
σώματα δένουν αρμονικά με τη μάσκα ενώ αν το κοιτάξει κανείς από το πλάι έχει
την αίσθηση ότι πρόκειται για κουπέ αυτοκίνητο. Στο πίσω μέρος κυρίαρχο ρόλο
έχουν τα φωτιστικά σώματα αλλά και το λογότυπο της εταιρείας.



Hi-tech εσωτερικό


Η καμπίνα επιβατών στο νέο Opel Astra αναμένεται
να εντυπωσιάσει ακόμη και τον πλέον απαιτητικό οδηγό ενώ παράλληλα μπορεί και
να του προκαλέσει άγχος αν δεν είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία.


Στο κέντρο του ταμπλό έχει τοποθετηθεί μια μεγάλη οθόνη αφής
8 ιντσών στην οποία ελέγχονται πάρα πολλά συστήματα του οχήματος ενώ παράλληλα
μπορεί κανείς να βρει επίσης τις λειτουργίες του ηχοσυστήματος, του GPS, κ.ά.


Μάλιστα ιδιαίτερη εντύπωση μας προκάλεσε το γεγονός πως η
φωνή που υπάρχει στο GPS είναι ανδρική και όχι γυναικεία καθώς σε όλα τα αυτοκίνητα
που έχουμε δοκιμάσει μέρι σήμερα οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιλέγουν φωνές από
το «ασθενές» φύλο…


Το τιμόνι έχει μικρύνει σε διαστάσεις και τονίζει τον σπορ
χαρακτήρα του αυτοκινήτου, ενώ επίσης υπάρχουν χειριστήρια ελέγχου πολλών
λειτουργιών.


Όσον αφορά στη χρήση του συστήματος infotainment διαθέτει πολύ εύκολο μενού και ο πρόσκαιρος πανικός
που μπορεί να πάθει κάποιος οδηγός που δεν είναι εξοικειωμένος με την τεχνολογία
σύντομα εξαφανίζεται καθώς τα πάντα είναι στα ελληνικά!


Επίσης στο εσωτερικό του Opel Astra έχει βελτιωθεί και στο πεδίο της ποιότητας με εκτενή χρήση
αφρώδες πλαστικού ενώ και στην συναρμογή παρατηρείται μεγάλη βελτίωση.



Στον τομέα των διαστάσεων το νέο Astra τα
καταφέρνει αρκετά καλά και μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες
ωστόσο ο χώρος αποθήκευσης κυμαίνεται σε μέτρια επίπεδα (370 λίτρα).




136 ίπποι αλλά και οικονομία καυσίμου


Ο πετρελαιοκινητήρας του νέου Astra είναι ένας από τα ισχυρότερα
μηχανικά σύνολα της κατηγορίας καθώς αποδίδει 136 ίππους στις 3.500 σ.α.λ. και
32 χλγρ. ροπής στις 2.000 σ.α.λ.


Η κίνηση μεταφέρεται φυσικά στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός
6τάχυτου κιβωτίου που διαθέτει σωστή κλιμάκωση αλλά και αίσθηση.


Στην πράξη ο πετρελαιοκινητήρας αποδείχθηκε ιδιαίτερα
πρόθυμος να κινήσει γρήγορα το αμάξωμα του νέου Astra χωρίς να καταναλώνει
τεράστιες ποσότητες πετρελαίου.


Άλλωστε η πραγματική κατανάλωση καυσίμου κυμαίνεται κοντά στις
τιμές που δίνει το εργοστάσιο παραγωγής οι οποίες κυμαίνονται σε 3,7 λίτρα για
κάθε 100 χιλιόμετρα ενώ αν ο οδηγός του είναι «ανήσυχος» τότε η κατανάλωση δεν
ξεπερνά τα 5 λίτρα για κάθε 100 χλμ.


Όσον αφορά στα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται σε μόλις
89,1 ευρώ εξαιτίας των χαμηλών εκπομπών ρύπων.



Ασφαλές και άνετο


To Opel Astra
5ης γενιάς βασίζεται πάνω σε μια νέα πλατφόρμα, προσδίδοντας ευελιξία και άνεση
στο αυτοκίνητο κατά την κίνησή του ενώ επίσης ο βελτιωμένος αεροδυναμικός
συντελεστής συμβάλει περαιτέρω στην «ησυχία» στην καμπίνα επιβατών ασχέτως με
πόσα χιλιόμετρα κινείται το αυτοκίνητο.


Στο εθνικό οδικό δίκτυο το νέο Astra μπορεί να
κινηθεί με απίστευτη οικονομία αν ο οδηγός του τηρήσει τον Κ.Ο.Κ. αλλά όταν το
πεντάλ του γκαζιού προς το πάτωμα το αυτοκίνητο εντυπωσιάζει με την άμεση
ανταπόκρισή του αλλά και τις επιδόσεις του.


Στο επαρχιακό οδικό
δίκτυο με συνεχείς στροφές το νέο Astra απέδειξε πως διαθέτει πολύ υψηλά
περιθώρια πρόσφυσης ενώ ο «ροπάτος» πετρελαιοκινητήρας αποτελεί σημαντικό
σύμμαχο για τον οδηγό.


Μέσα στην πόλη από την άλλη, το Astra κιναίται
με απόλυτη άνεση ενώ η ανάρτηση φιλτράρει σε πολύ υψηλό βαθμό τις ανωμαλίες του
οδοστρώματος. Η διαδικασία παρκαρίσματος είναι εύκολη παρά το γεγονός πως στο
αυτοκίνητο της δοκιμής μας δεν υπήρχε κάμερα οπισθοπορείας…


ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Κινητήρας


Εξοπλισμός


Κόστος χρήσης


Επιδόσεις




ΚΑΤΑ


Έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.