Quantcast
Peugeot 3008 1.2T: Δύναμη και οικονομία - enikonomia.gr
share

Peugeot 3008 1.2T: Δύναμη και οικονομία

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]



Το νέο Peugeot 3008 έφθασε και «τάραξε» τα νερά στην
κατηγορία των crossover SUV καθώς διαθέτει μοναδική γαλλική φινέτσα, hi-tech
εσωτερικό που δύσκολα συναντά κανείς σε άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα και
πραγματικά εξαιρετικά χαμηλό κόστος χρήσης για βενζινοκίνητο μοντέλο.



Όλα τα παραπάνω μπορεί να τα αποκτήσει κανείς έναντι 24.900
ευρώ για την βενζινοκίνητη έκδοση των 130 ίππων που είχαμε στην διάθεσή μας.



Στα παραπάνω συμπληρώστε και 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση,
ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας μόλις 114,66 ευρώ αλλά και μέση κατανάλωση καυσίμου 5,1
λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και σίγουρα δύσκολα θα βρείτε κάποιο βενζινοκίνητο μοντέλο
περισσότερο ανταγωνιστικό.






Γαλλική φινέτσα



Εξωτερικά το νέο Peugeot 3008 μοιάζει με SUV με έντονα
χαρακτηριστικά να τονίζουν τον συγκεκριμένο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.



Ωστόσο πέραν των δυναμικών χαρακτηριστικών υπάρχει και η
γαλλική φινέτσα που τονίζεται μέσα από λεπτομέρειες όπως η μάσκα, οι
ενσωματωμένες ράγες οροφής, οι μεγάλοι τροχοί αλλά και τα μοναδικά φωτιστικά
σώματα.






Hitech-εσωτερικό



Το εσωτερικό του 3008 πραγματικά θα εντυπωσιάσει ακόμη και
του πιο απαιτητικούς καταναλωτές καθώς πέραν των τεράστιων διαθέσιμων χώρων θα
αντικρίσουν μια μοναδική πανδαισία τεχνολογίας.



Αρχικά ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων, η δεσπόζουσα οθόνη
πολυμέσων, ο γαλάζιος κρυφός φωτισμός και τα ασυνήθιστα, μοντέρνα και ποιοτικά
υλικά στο εσωτερικό του Peugeot δημιουργούν μια premium και φουτουριστική
ατμόσφαιρα.



Ωστόσο η ιδιαίτερη διάταξη i-Cockpit, με το μικρό και χαμηλά
τοποθετημένο τιμόνι, που σου δίνει την αίσθηση της ευκολίας χειρισμών και της
καλύτερης ορατότητας.



Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει ο ηλεκτρονικός πίνακας 8 ιντσών
που ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές αφής ενώ ακριβώς κάτω από την οθόνη έχουν
τοποθετηθεί έξι πλήκτρα για την άμεση επιλογή του κάθε μενού (ραδιόφωνο,
κλιματισμός, πλοήγηση, ρυθμίσεις αυτοκινήτου, τηλέφωνο, εφαρμογές κινητού).



Όσον αφορά στον πίνακα οργάνων ο οδηγός μπορεί να επιλέξει
να βλέπει τα κλασσικά όργανα (ταχύμετρο και στροφόμετρο) ή να έχει τα κλασσικά
όργανα σε κάθετη διάταξη (θυμίζουν τα όργανα της Citroen GS) και στο κέντρο να
εμφανίζεται ο χάρτης κίνησης του οχήματος ή να εξατομικεύσει ποια όργανα και
ενδείξεις επιθυμεί να βλέπει ο οδηγός.


H
εργονομία είναι γενικά καλή, όπως και η ορατότητα προς τα εμπρός.



Οι επιβάτες του 3008 έχουν πολλές πρακτικές θέσεις στην
καμπίνα για τα ποτήρια και τα μικροπράγματά τους. Έχουν και αρκετό χώρο για τις
μεγάλες αποσκευές τους στο πορτμπαγκάζ των 520 λίτρων!



Μοναδική «παραφωνία» στο εσωτερικό αποτελούσε η έλλειψη του σύστηματος GPS
όπως επίσης και η κάμερα οπισθοπορείας…






130 «ζωντανοί» ίπποι



Κάτω από το καπό του 3008 της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο
γνωστός πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 1,2 λίτρου ο οποίο αποδίδει 130 ίππους
και 23 χλγρ. ροπής.



Μάλιστα η 3κύλινδρη φύση του δεν γίνεται εμφανής καθώς ο
θόρυβος που παράγεται είναι περιορισμένος.


Η κίνηση μεταφέρεται μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου στον
εμπρόσθιο άξονα και διακρίνεται για την «ζωντάνια» του.



Ο off road χαρακτήρας του γαλλικού μοντέλου ενισχύεται από
το ηλεκτρονικό σύστημα Advanced Grip Control με 5 ξεχωριστά προγράμματα: για
άσφαλτο, χιόνι, λάσπη, άμμο, κι ένα για την απενεργοποίηση του ESP.



Οδηγικά το νέο Peugeot 3008 διακρίθηκε για την άνεση αλλά
και τα πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης που διαθέτει.



Στο εθνικό οδικό δίκτυο το γαλλικό μοντέλο κινείται με
απόλυτη άνεση και οικονομία παραμένοντας ευθύβολο και σταθερό ακόμη και όταν
πνέουν ισχυροί πλευρικοί άνεμοι.



Η κατανάλωση στο εθνικό οδικό δίκτυο κινούμενοι στα όρια του
Κ.Ο.Κ. μπορεί να πέσει ακόμη και κάτω από τα 4,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα
ενώ ακόμη και κάτω από πίεση η κατανάλωση διατηρείται σε εξαιρετικά χαμηλά
επίπεδα της τάξης των 5,5 λίτρων/100 χλμ.



Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το 3008
απέδειξε ότι διαθέτει πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και το αμάξωμα σε καμία
περίπτωση δεν γέρνει «επικίνδυνα» στις στροφές.



Μέσα στην πόλη το Peugeot 3008 απέδειξε ότι μπορεί να
«κρύψει» τις διαστάσεις του προσδίδοντας ευελιξία και άνεση με χαμηλό κόστος
χρήσης. Μάλιστα η ανάρτηση απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του
οδοστρώματος.






ΥΠΕΡ



Σχεδίαση



Εξοπλισμός



Κινητήρας



Κόστος Χρήσης




ΚΑΤΑ



Έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.