http://www.enikonomia.gr/businesses/45083,Telos-epoxhs-sth-B-Ellada-gia-th-Louis-Vuitton.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_977b9b41f1df55fcd526edfaa0a66357.jpg Αποχωρεί από τη Βόρεια Ελλάδα ο πολυτελής Οίκος Louis Vuitton και την ίδια στιγμή περιορίζει τις πωλήσεις του στην Ελλάδα σε ένα και μόνο κατάστημα, αυτό που... 1/4/2016 4:39:00 PM

Τέλος εποχής στη Β. Ελλάδα για τη Louis Vuitton

Τέλος εποχής στη Β. Ελλάδα για τη Louis Vuitton

Της ΜΑΙΡΗΣ Ι. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

Αποχωρεί από τη Βόρεια Ελλάδα ο πολυτελής Οίκος Louis Vuitton και την ίδια στιγμή περιορίζει τις πωλήσεις του στην Ελλάδα σε ένα και μόνο κατάστημα, αυτό που βρίσκεται στην οδό Βουκουρεστίου στο Κολωνάκι.

Ήταν το 2013, όταν ο γαλλικός όμιλος κατέβασε τα ρολά του καταστήματος που διατηρούσε στην Κηφισιά, επειδή οι πωλήσεις λόγω της οικονομικής κρίσης είχαν περιοριστεί κατά πολύ. Σχεδόν δύο χρόνια μετά το λουκέτο που αποφάσισε να βάλει και στη Θεσσαλονίκη ήταν μονόδρομος για τους Γάλλους που έβλεπαν τις πωλήσεις τους να μένουν σχεδόν στάσιμες τα τελευταία χρόνια. Έτσι, μόλις η εορταστική περίοδος λήξει και επίσημα – περίπου στα μέσα Ιανουαρίου - το κατάστημα της οδού Προξένου Κορομηλά στην καρδιά της Θεσσαλονίκης θα κατεβάσει οριστικά τα ρολά του, μετά από 15 χρόνια λειτουργίας.

Παράγοντες της αγοράς θυμούνται και αναφέρουν τις καλές εποχές που γνώρισε ο γαλλικός Οίκος τα δέκα πρώτα χρόνια λειτουργίας του, όταν η κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων οδήγησε τη διοίκηση στην απόφαση να προχωρήσει σε ανακαίνιση και επέκταση του καταστήματος. Οι εργασίες πραγματοποιήθηκαν πριν από πέντε περίπου χρόνια, όταν το κατάστημα «μεγάλωσε» στα 270 τ.μ.

Τώρα οι πωλήσεις της εταιρείας, όπως προαναφέρθηκε, θα γίνονται αποκλειστικά από το κατάστημα της Βουκουρεστίου καθ΄ όλη τη διάρκεια του χρόνου, ενώ κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, που αφορά την περίοδο Μαρτίου – Οκτωβρίου, πωλήσεις θα γίνονται και από το κατάστημα της Μυκόνου.

Πηγές προσκείμενες στην εταιρεία τονίζουν ότι τα καταστήματα αυτά ο γαλλικός Οίκος όχι μόνο θα προσπαθήσει να τα διατηρήσει, αλλά θα τα εμπλουτίσει κιόλα με εμπόρευμα, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, όταν θα υπάρξει αύξηση της τουριστικής κίνησης. Κι όλα αυτά όταν οι εκτιμήσεις παγκόσμιων αναλυτών είναι δυσοίωνες για τις πωλήσεις πολυτελών ειδών το 2015.

Υπενθυμίζεται, ότι η θυγατρική του ομίλου στην Ελλάδα, κόντρα στην κρίση, κατάφερε το 2014 να περάσει σε κερδοφορία, φ

Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ