Quantcast
Η L’ Oréal ανακηρύχθηκε «ως μία από τις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως για το 2015» - enikonomia.gr
share

Η L’ Oréal ανακηρύχθηκε «ως μία από τις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως για το 2015»

δημοσιεύτηκε:

«Ως μία από τις πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως για το 2015» αναγνωρίστηκε για έκτη φορά η γνωστή εταιρεία των προϊόντων υγείας και ομορφιάς L’Oréal, από το Ινστιτούτο Ethisphere,  που θεωρείται  ο παγκόσμιος ηγέτης στην προώθηση των προτύπων ηθικών επιχειρηματικών πρακτικών που τροφοδοτούν τον εταιρικό χαρακτήρα.

Αναλυτικότερα, στο πλαίσιο Ethics Quotient™ (EQ) του Ινστιτούτου Ethisphere,  ο  τίτλος «Πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως»  δίνεται  σε  εταιρεία που  διακρίνεται  για την  ηθική της και για την διαφάνειας  της .  Η αξιολόγηση   μιας εταιρείας γίνεται με βάση  τα παρακάτω κριτήρια:  το πρόγραμμα ηθικής και συμμόρφωσης (35%), εταιρική κοινωνική ευθύνη και υπευθυνότητα (20%), ηθική κουλτούρα (20%), διακυβέρνηση (15%) και ηγεσία, καινοτομία και φήμη (10%).

Μεταξύ άλλων  ο Πρόεδρος  της L’Oréal ,   Τζέαν – Πάυλ Άγκον  δήλωσε ότι: «Αυτή η 6η επιβράβευση μας κάνει όλους πολύ υπερήφανους, γιατί αποτελεί τον καρπό της δέσμευσης που επιδεικνύει κάθε εργαζόμενος σε καθημερινή βάση. Για εμάς, η ηθική συνιστά ένα θεμελιώδες καθήκον. Η ισχυρή κουλτούρα ακεραιότητας αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για μια εταιρεία, προσφέροντας μακροπρόθεσμη αξία».

Την δική του άποψη εξέφρασε και ο  Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Δεοντολογίας της L’Oréal,  Εμανουέλ  Λουλίν, ανέφερε :  «είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που λάβαμε αυτή την αναγνώριση από το Ethisphere, καθώς τα ζητήματα ηθικής σπανίως είναι απλά. Η δύναμή μας προκύπτει από το γεγονός ότι έχουμε το κουράγιο να τα αντιμετωπίζουμε και να τα αφουγκραζόμαστε, ώστε η L’Oréal να συνεχίζει να εμπνέει εμπιστοσύνη».

Ενώ  ο επικεφαλής του Ethisphere, Τίμοθι  Έρμπλιχ επισήμανε ότι: «οι Πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως πιστεύουν στη σχέση ανάμεσα στις ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές και την καλύτερη απόδοση της εταιρείας. Αυτές οι εταιρείες χρησιμοποιούν την ηθική ως μέσο, για να οριοθετούν περαιτέρω την ηγετική τους θέση στον κλάδο και να καθιστούν σαφές ότι η δημιουργία μιας ηθικής κουλτούρας και η επίτευξη της αναγνώρισης .¨Και συνέχισε λέγοντας ότι: «οι Πιο Ηθικές Εταιρείες Παγκοσμίως απαιτούν πολλά περισσότερα από ένα απλό μήνυμα προς τα έξω ή μια ομάδα υψηλόβαθμων στελεχών που λένε το σωστό».

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.