Quantcast
Η Θεσσαλονικιά που έχτισε μία ολόκληρη αυτοκρατορία καλλυντικών - enikonomia.gr
share

Η Θεσσαλονικιά που έχτισε μία ολόκληρη αυτοκρατορία καλλυντικών

δημοσιεύτηκε:

Όλοι (ή μάλλον, όλες) γνωρίζουν την εταιρεία καλλυντικών Ζoeva.
Ελάχιστοι, όμως, γνωρίζουν πως πίσω από τη ραγδαία διευρυνόμενη αυτοκρατορία
κρύβεται μία Ελληνίδα με επιχειρηματικό δαιμόνιο που αρχικά έψαχνε απλώς για
καλής ποιότητας πινέλα για το μακιγιάζ της.


Ο λόγος για τη Ζωή Μπόικου, η οποία γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη,
αλλά μετακόμισε με την οικογένειά της στη Γερμανία στις αρχές της δεκαετίας του
’90. Η ιδέα για τη δημιουργία της δικής της σειράς προϊόντων μακιγιάζ γεννήθηκε
το 2007 όταν αναζητούσε καλής ποιότητας πινέλα σε καλή τιμή, αλλά δεν μπορούσε
να βρει κάτι που να την ικανοποιεί. Τα πάντα ήταν είτε πολύ ακριβά, είτε
χαμηλής ποιότητας.


Διαπιστώνοντας κενό στην αγορά, αποφάσισε να κάνει ένα
πείραμα! Αγόρασε ηλεκτρονικά μία δεκάδα πινέλα από τον Καναδά, χωρίς λογότυπο,
και τα πούλησε στο eBay.
Τα πινέλα «έκαναν φτερά» σε χρόνο dt αποφέροντάς της κέρδος κι έτσι
αποφάσισε να στήσει τη δική της εταιρεία καλλυντικών.


Η επιτυχία, όμως, δεν ήρθε εν μία νυκτί και μάλιστα,
χρειάστηκε να βάλει το … χεράκι της και η ψηφιακή τεχνολογία. Το πρώτο μεγάλο
«μπαμ» για την εταιρεία έγινε το 2011 όταν τα πινέλα εμφανίστηκαν σε ένα
ιταλικό κανάλι στο Youtube,
ενώ η δεύτερη έκρηξη των πωλήσεων ήρθε το 2014, όταν και πάλι ένας youtuber χρησιμοποίησε
τα πινέλα σε ένα βίντεό του.


Πλέον, η Ζoeva στέλνει τα προϊόντα της σε όλη την Ευρώπη, τις
ΗΠΑ και την Αυστραλία ενώ τα 10 πινέλα άνευ λογότυπου οδήγησαν σε 67 επώνυμους
κωδικούς πινέλων! Μόνο για το 2016, η εταιρεία πούλησε 5 εκατομμύρια πινέλα σε
όλον τον κόσμο, ενώ απασχολεί περισσότερους από εξήντα υπαλλήλους. Και όλα
αυτά, ενώ η Θεσσαλονικιά επιχειρηματίας δούλευε για τρία χρόνια πάνω στην ιδέα
και την επιχείρησή της από το σαλόνι του σπιτιού της!


Εκμεταλλευόμενη ένα κενό που εντόπισε στην αγορά, καθώς επίσης
και τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία, η Ζωή Μπόικου κατάφερε να
χτίσει τη δική της αυτοκρατορία στο χώρα της παγκόσμιας βιομηχανίας
καλλυντικών.


Τι είναι, όμως, αυτό που έκανε ξανά τα πινέλα του μακιγιάζ
τόσο δημοφιλή; Η ίδια έχει δώσει τη δική της απάντηση σε συνέντευξή της: «η κάμερα του iPhone. Έκανε όλες τις γυναίκες να
θέλουν να φαίνονται άψογες. Αυτός είναι και ο λόγος που τα κορίτσια χρησιμοποιούν
όλα αυτά τα φίλτρα που σε παρουσιάζουν αψεγάδιαστο στο snapchat. To iPhone
άλλαξε πολύ την ζωή μας και σε αυτό τον τομέα».







share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.