Quantcast
Πού εστιάζει το επιχειρηματικό σχέδιο του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης - enikonomia.gr
share

Πού εστιάζει το επιχειρηματικό σχέδιο του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης

δημοσιεύτηκε:

Τους τρεις πυλώνες που διαρθρώνουν τους βασικούς άξονες του business plan
του Οργανισμού Λιμένα Αλεξανδρούπολης ( Ο.Λ.Α.), καθώς και τα προσδοκώμενα
οικονομικά οφέλη, παρουσίασε στο «Νομαρχείο» της πρωτεύουσας του Έβρου, ο
Σταμάτης Ανδριανόπουλος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας που εκπόνησε τον
επιχειρηματικό σχεδιασμό.



Εμπορευματικά και logistics



Ο πρώτος πυλώνας και το ισχυρό χαρτί του Ο.Λ.Α., σύμφωνα με τον κ.
Ανδριανόπουλο, που ήδη έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον διεθνών επενδυτών. Αφενός
γιατί το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης και ο σιδηροδρομικός άξονας δίνει τη
δυνατότητα παράκαμψης του διάπλου του Βοσπόρου και ως εκ τούτου τη μεταφορά
φορτίων σε πολύ πιο σύντομο χρονικό διάστημα και με αισθητά χαμηλότερο κόστος,
αφετέρου γιατί υπάρχει προβλήτα «μοναδική αυτού του μεγέθους έτοιμη στην
Ελλάδα», Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) καθώς και έτοιμη ζώνη logistics
δεδομένης της ύπαρξης έκτασης περίπου 160 στρεμμάτων για την ανέγερση
εγκαταστάσεων φύλαξης και διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων πλησίον του λιμένα.


Η ανάγκη περαιτέρω ανάπτυξης των σιδηροδρομικών υποδομών είναι το
μειονέκτημα που καλείται να αντιμετωπίσει ο Ο.Λ.Α., σημειώνει ο κ.
Ανδριανόπουλος ο οποίος διευκρίνισε πως στόχευση δεν είναι το ευρωπαϊκό φορτίο
«Η ζώνη επιρροής μας είναι η Βουλγαρία, η Ρουμανία, και μετά η Ρωσία και το
μεσογειακό τουρκικό φορτίο», ανέφερε χαρακτηριστικά.



Τουριστικά-Γιώτινγκ (Yachting)- Κρουαζιέρα



«Η κρουαζιέρα δεν έχει μέλλον στην Αλεξανδρούπολη», εκτιμά ο κ.
Ανδριανόπουλος, ο οποίος μέσω του business plan εστιάζει, στην κατασκευή
μαρίνας ελλιμενισμού γιώτ και περιοχής αναψυχής στον χώρο που σήμερα λειτουργεί
το λούνα πάρκ της πόλης. «Σήμερα υπάρχουν στην Ελλάδα 17.700 ελληνικά σκάφη
αναψυχής, εκ των οποίων τα 680 στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη και 8.900 επίσημες
μαρίνες», ανέφερε συμπληρώνοντας πως «το γιώτινγκ πάσχει στη βόρεια Ελλάδα όπου
δεν υπάρχουν μεγάλες μαρίνες». Συγκεκριμένα, υπάρχουν μόνο τέσσερις εκ των
οποίων οι δύο ξενοδοχειακές και ως εκ τούτου όχι ελλιμενισμού αλλά άλλης
φιλοσοφίας, ανέφερε. Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με τον κ. Ανδριανόπουλο
έχει ήδη εκδηλωθεί στον ΟΛΑ, μεγάλο ενδιαφέρον για θέσεις ελλιμενισμού από την
Κωνσταντινούπολη, όπου «τα ιδιωτικά σκάφη αναψυχής ανέρχονται σε 5.279».



Επιβατική κίνηση



«Δεν περιμένουμε κάτι
μεγάλο από την επιβατική κίνηση του λιμανιού, με τους διακινούμενους επιβάτες
να ανέρχονται για το 2015 στους 141.000 παρουσιάζοντας ανοδική τάση», σημειώνει
ο κ. Ανδριανόπουλος, εκτιμώντας πως τα προσδοκώμενα οφέλη δεν είναι πολλά ακόμη
κι αν (εκτός από τη μόνιμη σύνδεση Αλεξανδρούπολης-Σαμοθράκης) επεκταθούν τα
δρομολόγια και σε άλλους προορισμούς, ενώ θεωρεί σημαντική τη δημιουργία
υδατοδρομίου.






Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.