Quantcast
Ryanair: Τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια θα γίνουν λιγότερο ελκυστικά - enikonomia.gr
share

Ryanair: Τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια θα γίνουν λιγότερο ελκυστικά

δημοσιεύτηκε:

Την αντίθεσή του στην παραχώρηση λειτουργίας των περιφερειακών αεροδρομίων από το ΤΑΙΠΕΔ (Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου) στην κοινοπραξία Fraport- Slentel εξέφρασε ο εμπορικός διευθυντής της Ryanair Ντέιβιντ Ο’ Μπράιεν.

Κατά την παρουσίαση των νέων δρομολογίων της Ryanair από το αεροδρόμιο της Αθήνας, ο  κ. Ο ‘ Μπράιεν σημείωσε πως τα περιφερειακά αεροδρόμια – στα οποία περιλαμβάνονται τα αεροδρόμια των κύριων τουριστικών προορισμών της χώρας –  θα γίνουν πολύ ακριβά και λιγότερο ελκυστικά για τους ταξιδιώτες, λόγω αύξησης των χρεώσεων.  “Οι Γερμανοί της Fraport θα κερδίσουν περισσότερα χρήματα αιχμαλωτίζοντας τα ελληνικά νησιά και ο παραχωρησιούχος δεν θα ενδιαφέρεται για το πόσους επιβάτες θα έχουν τα αεροδρόμια”, είπε χαρακτηριστικά.

Επιπλέον, ο κ. Ο’ Μπράιεν γνωστοποίησε πως η Ryanair έχει στείλει οκτώ επιστολές προς την ελληνική κυβέρνηση, με τις οποίες πρότεινε τη μείωση των χρεώσεων στα αεροδρόμια με αντάλλαγμα την αύξηση της επιβατικής κίνησης, χωρίς, ωστόσο, η εταιρία να λάβει κάποια απάντηση. «Πρέπει να επιλέξουν, φόρο χωρίς επιβάτες ή επιβάτες χωρίς φόρο» σημείωσε.

 

                                               Πολύ ακριβό το “Ελ. Βενιζέλος”

 

 Σε ό,τι αφορά το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος», επανέλαβε ότι «είναι ένα από τα ακριβότερα αεροδρόμια, ίσως και το ακριβότερο αεροδρόμιο του δικτύου μας» και σχολίασε πως «κάτι γίνεται λάθος στην Αθήνα και κανείς δεν ενδιαφέρεται να το φτιάξει». Μάλιστα, όπως, είπε το «Ελ.Βενιζέλος» έχει μόλις 60 διεθνή δρομολόγια, έναντι 120 του Δουβλίνου και 130 του Στάνστεντ. Ο κ. Ο’ Μπράιεν πρότεινε το μερίδιο του Δημοσίου στο «Ελ. Βενιζέλος» να μην πωληθεί σε όποιον προσφέρει το υψηλότερο τίμημα, αλλά σε εκείνη την εταιρεία που θα δεσμευτεί για τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση.

 

                                             Νέα δρομολόγια από την Αθήνα 

 

Σύμφωνα με τον κ. Ο’ Μπράιεν, στο νέο πρόγραμμα της εταιρείας για την Αθήνα προστίθενται δύο δρομολόγια ημερησίως προς τη Σαντορίνη, τρία δρομολόγια ανά εβδομάδα προς την Μπρατισλάβα και τέσσερα δρομολόγια ανά εβδομάδα προς τη Βουδαπέστη. Επίσης, θα αυξηθούν οι πτήσεις προς τα Χανιά από δύο σε τρεις και προς την Πάφο από μία σε δύο, σε ημερήσια βάση. Συνολικά, η εταιρία θα προσφέρει 12 δρομολόγια από και προς την Αθήνα, υποσχόμενη 2,2 εκατ. επιβάτες.

 

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.