Quantcast
Εφορία: Το ChatGPT στη διάθεση των φορολογούμενων - Θα απαντά σε ερωτήσεις και θα λύνει απορίες όλο το 24ωρο - enikonomia.gr
share

Εφορία: Το ChatGPT στη διάθεση των φορολογούμενων – Θα απαντά σε ερωτήσεις και θα λύνει απορίες όλο το 24ωρο

δημοσιεύτηκε:

Έρχεται ChatGPT που θα απαντά σε καθημερινά ερωτήματα των φορολογουμένων που αφορούν στην Εφορία. Όπως αναφέρουν πληροφορίες, σήμερα αναμένεται να παρουσιαστεί το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) της ΑΑΔΕ του οποίου η χρηματοδότηση θα γίνει με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης. Πρόκειται για ένα έργο το οποίο έχει προϋπολογισμό 26,86 εκατ. ευρώ και μάλιστα στο ΚΕΦ θα συμπεριληφθεί και το νέο ψηφιακό «εργαλείο» το οποίο θα απαντά άμεσα στις χρηστικές ερωτήσεις των πολιτών.

Σημειώνεται δε πως μέσω του ChatGPT:

  • οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, ακόμη και τις Κυριακές να πληκτρολογούν την απορία τους και το σύστημα θα τους απαντά άμεσα και θα τους καθοδηγεί βήμα – βήμα για τις διαδικασίες της υπόθεσής τους.
  • θα δίνονται εξηγήσεις για μια σειρά από καθημερινά ζητήματα που απασχολούν τους φορολογούμενους .Κάποια από αυτά θα σχετίζονται με αποδείξεις, τεκμήρια,  αριθμό δόσεων και οδηγίες για διορθώσεις ή μεταβολές στοιχείων.

Διευκρινίζεται πως για να έχει πρόσβαση ο φορολογούμενος στο ChatGPT θα πρέπει να χρησιμοποιήσει τους προσωπικούς κωδικούς TaxisNet του. Ωστόσο δεν θα είναι διαθέσιμες πληροφορίες που αφορούν σε προσωπικά οικονομικά δεδομένα του φορολογουμένου, όπως χρέη ή επιστροφές φόρου.

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων

Μάλιστα με την ενεργοποίηση του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων αναμένεται να αναβαθμιστεί περαιτέρω η εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων και των πολιτών. Ουσιαστικά το ΚΕΦ θα προσφέρει έναν ενιαίο δίαυλο επικοινωνίας με το κοινό, μέσω τηλεφώνου, email, live chat και του νέου chatbot προκειμένου οι πολίτες και οι επιχειρήσεις να εξυπηρετούνται με ταχύτερο τρόπο.

Μερικά από τα οφέλη που θα έχει  η λειτουργία του εν λόγω κέντρου στους πολίτες θα είναι τα εξής:

  • Θα αποσυμφορηθούν σταδιακά οι υπηρεσίες που εξυπηρετούν έως σήμερα τους φορολογούμενους
  • Θα γίνεται καλύτερος συντονισμός μεταξύ των υπηρεσιών και με αυτόν τον τρόπο θα αποφορτιστεί το τηλεφωνικό κέντρο της  ΑΑΔΕ και των επιμέρους ΔΟΥ.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.