Quantcast
Καλάθι του νοικοκυριού: Ποιο προϊόν μπορεί να διατηρηθεί και μετά τις γιορτές - enikonomia.gr
share

Καλάθι του νοικοκυριού: Ποιο προϊόν μπορεί να διατηρηθεί και μετά τις γιορτές

δημοσιεύτηκε:

Μια αλλαγή μπορεί να υπάρξει μετά τις γιορτές στο “καλάθι του νοικοκυριού“.

Όπως προέκυψε από τις δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνι Γεωργιάδη, στο τραπέζι του υπουργείου βρίσκεται το ενδεχόμενο να διατηρηθεί ως επιλογή στο καλάθι του νοικοκυριού το μοσχάρι και μετά τις γιορτές.

Θα δούμε εάν το μοσχάρι θα εξακολουθήσει να συμπεριλαμβάνεται στο καλάθι μετά τις γιορτές είπε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, στο πλαίσιο της αυτοψίας που έκανε σε σούπερ μάρκετ.

«Έχουμε τώρα μπροστά μας 3 εβδομάδες όπου θα λειτουργήσει το εορταστικό καλάθι. Θα παρακολουθούμε ανά εβδομάδα, θα δούμε την επάρκεια, θα δούμε πώς θα πάει. Εγώ ξέρετε ότι είμαι άνθρωπος που είμαι από πάνω και αν δούμε ότι είναι κάτι που οι καταναλωτές το θέλουν και οι αλυσίδες μπορούν να το υποστηρίξουν, γιατί παίζουν ρόλο και τα δύο, θα το δούμε».

Η μέση αξία του καλαθιού του νοικοκυριού έχει πέσει σε 6 εβδομάδες περισσότερο από 30%

«Το καλάθι πια λειτουργεί και λειτουργεί χάρη σε εσάς τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές με την επιλογή τους να αγοράζουν πλέον συστηματικά κάθε εβδομάδα προϊόντα από το καλάθι, έχουν οδηγήσει τις αλυσίδες στο να μειώνουν τις τιμές η μία μετά την άλλη.

Θα σας πω μόνο ότι χθες αργήσαμε να βγάλουμε την κάρτα με τα αποτελέσματα για το καλάθι, διότι από το πρωί που μας ήρθαν τα στοιχεία μέχρι το βράδυ που βγάλαμε την κάρτα, μια από τις αλυσίδες μας έστειλε νέες χαμηλότερες τιμές πριν καν δημοσιεύσουμε τις πρώτες, ακριβώς για να αποκτήσει καλύτερη θέση στη λίστα.

Άρα, ψωνίζουμε από το καλάθι και κερδίζουμε λεφτά. Η μέση αξία του καλαθιού έχει πέσει σε έξι εβδομάδες πάνω από 30% και μιλάμε για τα ίδια προϊόντα που συγκρίνουμε ανά εβδομάδα καταγεγραμμένα στον e-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ, για να μπορεί ο καθένας από εσάς να βλέπει τη διαφορά ».

«Χαίρομαι γιατί, εχθές, μια πολύ γνωστή εταιρεία δημοσκοπήσεων, η εταιρεία PULSE για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου και του Προέδρου κ. Χατζηθεοδοσίου, δημοσίευσε μία έρευνα. Σε αυτήν υπήρχε πολύ διεξοδική έρευνα για το καλάθι. Το 54% των συμπολιτών μας, για πρώτη φορά η πλειοψηφία, είπε ότι το καλάθι κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, το έχει χρησιμοποιήσει και έχει κερδίσει χρήματα. Μας δίνει πολύ μεγάλη χαρά ως κυβέρνηση ότι πλέον πάρα πολλοί συμπολίτες μας κερδίζουν χρήματα χρησιμοποιώντας μια πρωτοβουλία που ανέλαβε η κυβέρνηση. Θα συνεχίσουμε λοιπόν », πρόσθεσε. 

Καλάθι των εορτών: Γιατί δεν μπήκαν οι κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα

Τέλος εξήγησε τους λόγους για τους οποίους δεν εντάχθηκαν οι κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα στο καλάθι των εορτών. «Την επόμενη εβδομάδα ξεκινάει και το καλάθι των εορτών. Πολλοί περίμεναν να είναι οι κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα μέσα. Αποφάσισα να μην τα συμπεριλάβω. Θέλω να πω κάτι. Ωραία είναι τα σούπερ μάρκετ, θα τα στηρίξουμε για να έχουμε καλύτερες τιμές, αλλά δεν πρέπει να ζήσουν μόνο τα σούπερ μάρκετ. Πρέπει να ζήσουν και οι φούρνοι, πρέπει να ζήσουν και τα ζαχαροπλαστεία, πρέπει να ζήσουν και τα υπόλοιπα καταστήματα. Θεωρήσαμε ότι θα είναι πολύ μεγάλη παρέμβαση να στρέψουμε τους καταναλωτές προς τα σούπερ μάρκετ για ένα είδος που παραδοσιακά ανήκει στα αρτοποιεία και στα ζαχαροπλαστεία και έτσι δεν τα συμπεριλάβαμε στο εορταστικό, αλλά βάλαμε βασιλόπιτα τσουρέκι, μοσχάρι, γαλοπούλα και σοκολάτες ».

Φτιάξαμε το καλάθι για τους διαβητικούς, έτσι προσθέσαμε αυτά τα είδη για το εορταστικό καλάθι και προχωράμε στο «καλάθι του Αη Βασίλη», σημείωσε μεταξύ άλλων.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.