Quantcast
Περισσότερο youtube από τηλεόραση βλέπει το 30% των Ελλήνων - enikonomia.gr
share

Περισσότερο youtube από τηλεόραση βλέπει το 30% των Ελλήνων

δημοσιεύτηκε:

Ένας στους τρεις Έλληνες χρήστες του Ίντερνετ (το 30%), ηλικίας 25-44
ετών, δηλώνει πως παρακολουθεί YouTube πιο συχνά από ό,τι βλέπει τηλεόραση,
σύμφωνα με έρευνα της στατιστικής εταιρείας TNS.


Όπως αναφέρεται σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ, η έρευνα έδειξε
πως το 82% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου επισκέπτεται το YouTube το
λιγότερο μια φορά τον μήνα.


Όσον αφορά στα άλλα ηλικιακά γκρουπ, όπως αναφέρει η Ναυτεμπορική, κάθε
εβδομάδα επισκέπτεται την πλατφόρμα το 94% των χρηστών ηλικίας 15- 24, το 89%
των χρηστών Διαδικτύου ηλικίας 25-34, το 80% στις ηλικίες 35-44, το 65% των
χρηστών ηλικίας 45- 54, καθώς και το 47% των χρηστών ηλικίας άνω των 55 ετών.


Οι Έλληνες χρήστες φαίνεται πως μετατρέπουν εύκολα το YouTube και σε
ραδιόφωνο, καθώς διασκεδάζουν με αυτό απλά ακούγοντας ή παρακολουθώντας τα
videos των νέων επιτυχιών για να είναι πλήρως ενημερωμένοι για τις μουσικές
εξελίξεις.


Όσον αφορά στα πιο δημοφιλή μουσικά βίντεο του 2016, σύμφωνα με το
χρόνο που αφιέρωσαν οι χρήστες βλέποντάς τα, τον αριθμό των shares, σχολίων,
likes και άλλους παράγοντες, τα δεδομένα έχουν ως εξής: Σύμφωνα με τις λίστες
των τραγουδιών που ξεχώρισαν φέτος, στους Έλληνες άρεσε περισσότερο το τραγούδι
του Κωνσταντίνου Νάζη ft Knock Out: «Όταν πονάω το γλεντάω». Ακολουθούν στην
κατάταξη τo τραγούδι του Παντελή Παντελίδη: «Θυμάμαι», ενώ 3ο είναι το «Μετρώ
Αντίστροφα» του Κωνσταντίνου Κουφού.


Όσον αφορά στους δημιουργούς περιεχομένου (YouTubers) στην κορυφή της
λίστας βρίσκονται ο 2J και ο Jeremy ως οι πιο δημοφιλείς.



share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.