Quantcast
Πραγματικότητα το πρώτο Ψηφιακό Εμπορικό Κέντρο στη Θεσσαλονίκη - enikonomia.gr
share

Πραγματικότητα το πρώτο Ψηφιακό Εμπορικό Κέντρο στη Θεσσαλονίκη

δημοσιεύτηκε:

Το πρώτο «Ψηφιακό Εμπορικό Κέντρο» δημιούργησε η ερευνητική μονάδα URENIO του ΑΠΘ σε συνεργασία με το Δήμο Θεσσαλονίκης.

Πρόκειται για ένα εικονικό εμπορικό κέντρο το οποίο ξεκίνησε να λειτουργεί πιλοτικά και αποτελεί ψηφιακή αναπαράσταση της αγοράς ενώ τα προϊόντα τα διαθέτουν οι τοπικοί επαγγελματίες και  καταστήματα.

Η πλατφόρμα αυτή δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του ερευνητικού έργου «STORM Clouds» το οποίο διερευνά πώς οι Δήμοι μπορούν να αξιοποιήσουν-κινητοποιήσουν τις υπηρεσίες τους μέσω εφαρμογών «έξυπνων πόλεων» και πώς αυτό θα επηρεάσει τη ζωή των πολιτών.

Παράλληλα οι πολίτες της Θεσσαλονίκης μπορούν να επιλέξουν τα προϊόντα που επιθυμούν να αγοράσουν αλλά και να συγκρίνουν online τις τιμές των προϊόντων μέσω του κινητού τηλεφώνου ή του ηλεκτρονικού υπολογιστή.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.