http://www.enikonomia.gr/tourism/248486,koronoios-ta-8-sos-pou-prepei-na-gnorizete-gia-tis-diakopes-sas-v.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_248486_1d4705ad56-ba665f297b83143e.jpg Σε 8 ερωτήσεις για τον κορονοϊό και τις διακοπές απαντά... 5/22/2021 10:43:50 PM

Κορονοϊός: Tα 8 SOS που πρέπει να γνωρίζετε για τις διακοπές σας -ΒΙΝΤΕΟ

Κορονοϊός: Tα 8 SOS που πρέπει να γνωρίζετε για τις διακοπές σας -ΒΙΝΤΕΟ

Σε 8 ερωτήσεις για τον κορονοϊό και τις διακοπές απαντά η δικηγόρος Χριστίνα Γλύκου μιλώντας στο Open TV.
Αναλυτικά:
1.Ποια είναι η πολιτική ακύρωσης που ισχύει για κορονοϊό
Εάν και εφόσον κάποιος νοσήσει μπορεί είτε να αλλάξει την ημερομηνία κράτησης, το δέχονται περισσότερο και τα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα δωμάτια, βάσει διαθεσιμότητας ή να αφήσει ουσιαστικά ανοιχτή την κράτηση του ή να ζητήσει επιστροφή χρημάτων. Βέβαια, η επιστροφή χρημάτων δεν είναι και τόσο συνηθισμένο πλέον, με δεδομένο ότι οι ίδιοι ξενοδόχοι δεν θέλουν να χάσουν τα χρήματα τους, ζουν από όλο αυτό, οπότε υπάρχει μια συνεργασία και μια συνεννόηση εφόσον κάποιος νοσήσει γιατί όντως είναι ανωτέρα βία. Οπότε στην περίπτωση αυτή o πελάτης συνήθως πηγαίνει σε κάποια άλλη ημερομηνία βάσει διαθεσιμότητας ή αφήνει ανοιχτή την κράτηση του .Μπορεί να μείνει ανοιχτή και για πολλούς μήνες ακόμη με 1 ή 2 χρόνια σε κάποιες περιπτώσεις.
2.Τι γίνεται με την προκαταβολή
Έχει συμβεί κάποιες φορές να επιστραφεί η προκαταβολή. Αλλά πλέον το σύνηθες εδώ είναι να κρατείται η προκαταβολή και μετά απλά να αλλάζει η ημερομηνία της διαμονής.
3.Μπορώ να μεταφέρω την κράτηση μου σε μελλοντική ημερομηνία
Ναι, μπορώ.
4.Μπορώ να δώσω την κράτησή μου σε κάποιον άλλον
Αυτό γίνεται κατόπιν συνεννόησης με το κατάλυμα. Έχει συμβεί και προβλέπεται κιόλας. Βέβαια εξαρτάται από την πολιτική του καταλύματος, ή του ξενοδοχείου ή του δωματίου. Γι' αυτό μιλάμε για συνεννόηση. Η κράτηση γίνεται είτε μέσω πλατφόρμας είτε μέσω τηλεφώνου.
5.Ισχύει το ίδιο για κράτηση μέσω πλατφόρμας και τηλεφώνου
Σε περίπτωση που η κράτηση γίνει μέσω πλατφόρμας, συμπληρώνεται η σχετική φόρμα, μπορεί να ζητηθεί κάποιο έγγραφο που να αποδεικνύει τους ισχυρισμούς του πελάτη, ότι δηλαδή έχουμε νοσήσει για να μπορέσει να μεταφερθεί. Σίγουρα η πλατφόρμα είναι πιο απρόσωπη σε σχέση με το τηλέφωνο.
6.Τι κάνω με τα ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια
Εδώ το σύνηθες είναι να είναι ανοιχτό το εισιτήριο, μπορεί να μείνει ανοιχτό και 2 και 3 χρόνια. Οι αεροπορικές εταιρείες δίνουν τη δυνατότητα στους επιβάτες να το αφήσουν ανοιχτό. Το ίδιο ισχύει και για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.
7.Εάν στο ξενοδοχείο υπάρξουν κρούσματα, τι γίνεται
Υπάρχουν συγκεκριμένα υγειονομικά πρωτόκολλα για απομόνωση του κρούσματος. Μιλάμε για ξενοδοχεία που δεν είναι ξενοδοχεία καραντίνας. Στόχος είναι ακριβώς η απομόνωση του κρούσματος. Δεν κλείνει το ξενοδοχείο παρά μόνο εάν υπάρξει συγκεκριμένος αριθμός κρουσμάτων ή επιβληθεί τοπικό lockdown.
8.Σε περίπτωση lockdown της περιοχής τι προβλέπεται (επιστροφή χρημάτων, μετάθεση ημερομηνίας)
Υπάρχει η δυνατότητα να ζητηθούν όλα αυτά. Πάλι θα πρέπει να συνεννοηθεί το άτομο που ταξιδεύει με το κατάλυμα. Και εδώ το σύνηθες είναι απλά να αλλάζει η ημερομηνία μόλις ανοίξει ξανά το ξενοδοχείο ή μόλις το επιτρέψουν οι συνθήκες.

Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ