http://www.enikonomia.gr/auto/176587,vw-golf-10-tsi-to-lito-diaito.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_176587_fe22a9cda1-b7e6a97f2e05b180.jpg To ανανεωμένο Golf παραθέτει η VW στην ελληνική αρένα των πωλήσεων με ένα entry level επίπεδο εξοπλισμού το οποίο κυμαίνεται σε 17.390 ευρώ αλλά θα λέγαμε πως... 1/5/2018 7:00:35 AM

VW Golf 1.0 TSi: To λιτο… δίαιτο

VW Golf 1.0 TSi: To λιτο… δίαιτο

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]

To ανανεωμένο Golf παραθέτει η VW στην ελληνική αρένα των πωλήσεων με ένα entry level επίπεδο εξοπλισμού το οποίο κυμαίνεται σε 17.390 ευρώ αλλά θα λέγαμε πως η γερμανική εταιρεία εκμεταλλεύεται το γεγονός πως το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί best-seller για πολλές δεκαετίες.

Ειδικότερα το αυτοκίνητο της δοκιμής μας με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου και απόδοσης 85 ίππων αποδείχθηκε ότι είναι ιδιαίτερα οικονομικός στη χρήση με μέση κατανάλωση περίπου στα 5,5 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα και ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας μόλις 105,84 ευρώ αλλά διαπιστώσαμε πως έλειπε μια 6η σχέση στο κιβώτιο όπως επίσης και αισθητήρες παρκαρίσματος…

Σε αυτή την τιμή τα ανταγωνιστικά μοντέλα έχουν πιο πλήρη εξοπλισμό αλλά από την άλλη μεριά δεν έχουν την μεταπωλητική αξία του Golf ούτε την δημοφιλία του συγκεκριμένου μοντέλου…



Σύγχρονη σχεδίαση

Η σχεδίαση του VW Golf TSi με τους 85 ίππους παρά το γεγονός πως αποτελεί τη… βασική έκδοση του μοντέλου είναι σύγχρονη και δύσκολα θα την ξεχωρίσει κανείς από άλλες γρηγορότερες εκδόσεις.

Οι σχεδιαστές έχουν τοποθετήσει έναν ανανεωμένο προφυλακτήρα με νέους αεραγωγούς, φώτα ημέρας τύπου LED τα οποία δένουν αρμονικά με την μάσκα και προσδίδουν ένα αρκετά δυναμικό σύνολο που όμως δεν ανταποκρίνεται στις επιδόσεις του μοντέλου.

Στο πίσω μέρος του αμαξώματος επίσης έχουν τοποθετηθεί φώτα τύπου LED ενώ νέα διακοσμητικά διακρίνει κανείς στον προφυλακτήρα.

Επίσης νέα σχεδίαση διαθέτουν και ζάντες αλουμινίου του γερμανικού μοντέλου…


Εσωτερικό Golf…

Ένα από τα μεγάλα ατού του Golf όλων των γενιών αποτελούσε και η καμπίνα επιβατών που διακρίνονταν για τα ωραία όργανα που διέθετε στο ταμπλό, την εργονομία του αλλά και την άνεση που προσδίσει στους επιβάτες.

Έτσι και το νέο Golf διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά των προκατόχων του ενώ οι σχεδιαστές έχουν δώσει και έναν σύγχρονο τόνο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Πάντως η ψηφιακή οθόνη στο κέντρο του ταμπλό μαγνητίζει τα βλέμματα των επβατών αλλά στην πορεία ο οδηγός θα απογοητευθεί καθώς θα αντιληφθεί ότι λείπει η λειουργία του GPS αλλά και η κάμερα οπισθοπορείας!

Παράλληλα στην καμπίνα, υπάρχουν νέες ταπετσαρίες και διακοσμητικές φάσες.

Οι χώροι που προσφέρει το ανανεωμένο Golf είναι από τους καλύτερους της κατηγορίας, ενώ ο χώρος αποσκευών με 380 λίτρα με διπλό πάτο εξασφαλίζει επίπεδο χώρο φόρτωσης όταν χρειαστεί.

Ωστόσο εντύπωση μας προκάλεσε το γεγονός πως αν σηκώσει κανείς το διαχωριστικό που χωρίζει τον χώρο αποσκευών από την ρεζέρβα θα διακρίνει πως οι γερμανοί έχουν δώσει έμφαση στην λεπτομέρεια και είναι καλυμμένα όλα τα μεταλλικά μέρη του αμαξώματος με μοκέτα!

Η θέση οδήγησης είναι αρκετά καλή και ρυθμίζεται παντοιοτρόπως, με τα καθίσματα να προσφέρουν άνεση και αρκετές δόσεις πλευρικής στήριξης.


Οικονομικό αλλά όχι δυνατό

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούσε το τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο 1 λίτρου το οποίο αποδίδει 85 ίππους και 17,8 χρλγρ. Ροπής.

Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου που διαθέτει πολύ καλή αίθηση αλλά η κλιμάκωσή του είναι μακριά προς χάρην της οικονομίας. Βέβαια λείπει μια 6η σχέση που κατά την άποψή μας θα έδινε έναν περισσότερο σπορ χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.

Ωστόσο η τελική του ταχύτητα ανέρχεται σε 180 χλμ./ώρα ωστόσο στις επιταχύνσεις ο οδηγός θα πρέπει να είναι υπομονετικός καθώς δεν μπορείς να έχει οικονομία και επιδόσεις…

Γυρνώντας το κλειδί στον διακόπτη εκκίνησης του κινητήρα αμέσως θα αντιληφθείς πως πρόκειται για τρικύλινδρο μηχανικό σύνολο αλλά ακόμη και όταν ο δείκτης του στροφόμετρου κινείται προς την… κόκκινη περιοχή ο θόρυβος διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα.


Γερμανική ποιότητα κύλισης

Το νέο VW Golf παρά το γεγονός που το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινούνταν από τον… μικρό κινητήρα απέδειξε ότι διαθέτει γερμανική ποιότητα κύλισης αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να κινηθεί γρήγορα.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο ο οδηγός θα πρέπει να εκμεταλλευτεί τις μακριές σχέσεις του κιβωτίου ώστε να πετύχει χαμηλά κατανάλωση καυσίμου. Κατά τα άλλα το Golf αποδείχθηκε ευθύβολο και σταθερό ακόμη και όταν κινείται με ταχύτητες πάνω από 160 χλμ./ώρα και πνέουν ισχυροί πλευρικοί άνεμοι.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές και ανηφορικά κομμάτια ο οδηγός θα καταφεύγει συχνά στο κιβώτιο ταχυτήτων για να ανεβάζει ή να κατεβάζει σχέση στο κιβώτιο ωστόσο τα περιθώρια πρόσφυσης του αυτοκινήτου σε κάνουν να ξεχνάς τις… αδυναμίες του.

Μέσα στην πόλη το VW Golf δείχνει ότι βρίσκεται στο… φυσικό του περιβάλλον και ο κινητήρας καλύπτει όλες τις απαιτήσεις που μπορεί να έχει ο οδηγός μέσα σε αυτό.

Ωστόσο η έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας αλλά και αισθητήρων παρκαρίσματος κάνουν τη διαδικασία παρκαρίσματος όχι και τόσο εύκολη υπόθεση ειδικά για έναν άπειρο οδηγό.

Από την άλλη μεριά η ανάρτηση αποσβένει πολύ αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, ενώ σημαντικό ρόλοέχουν και τα λάστιχα διάστασης 195/65 R15 με το υψηλό προφίλ.


ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Κόστος χρήσης

Μεταπωλητική αξία

Ποιότητα

ΚΑΤΑ

Τιμή

Έλλειψη κάμερας οπισθοπορείας

Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ