http://www.enikonomia.gr/auto/179309,opel-crossland-x-16d-anesi-me-chamilo-kostos-chrisis.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_179309_60eec3d241-b3060d6876380e31.jpg Τη δική της πρόταση στην κατηγορία των αστικών crossover παραθέτει η Opel που φέρει το λογότυπο Crossland X το οποίο εμφανισιακά παραπέμπει σε SUV αλλά δεν... 2/2/2018 7:34:21 AM

Opel Crossland X 16D: Άνεση με χαμηλό κόστος χρήσης

Opel Crossland X 16D: Άνεση με χαμηλό κόστος χρήσης

Του Γιώργου Κ. Ανδρή

[email protected]

Τη δική της πρόταση στην κατηγορία των αστικών crossover παραθέτει η Opel που φέρει το λογότυπο Crossland X το οποίο εμφανισιακά παραπέμπει σε SUV αλλά δεν διαθέτει τετρακίνηση αλλά έχει υψηλή θέση οδήγησης ενώ επίσης διακρίνεται για τον πολυμορφικό του χαρακτήρα.

Η τιμή διάθεσή της πετρελαιοκίνητης έκδοσης με τον κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρου ο οποίος αποδίδει 99 ίππους κοστίζει 19.900 ευρώ ενώ τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας του ανέρχονται σε μόλις 83,7 ευρώ.

Ωστόσο αν και φαντάζει υψηλή η τιμή του Crossland X η εταιρεία αποζημιώνει τους υποψήφιους αγοραστές του από τον ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό ο οποίος περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το σύστημα προσωπικού συμβούλου της υπηρεσίας Opel OnStar αλλά και την υψηλή μεταπωλητική αξία.

Επίσης υπάρχουν κάποιες ενστάσεις όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής οι οποίες εξαλείφονται από την υψηλή δόση τεχνολογίας αλλά και το κιβώτιο ταχυτήτων με την μέτρια αίσθηση που «ξεχνιέται» από την χαμηλή κατανάλωση.


Μοιάζει με SUV αλλά δεν είναι

Το νέο Opel Crossland X αποτελεί ένα μοντέρνο αυτοκίνητο το οποίο έχει «δανειστεί» σχεδιαστικά στοιχεία από το Adam μέχρι και το Mokka.

Ειδικότερα το εμπρόσθιο μέρος εμφανίζεται ιδιαίτερα δυναμικό με βασικά στοιχεία την μάσκα και τα φωτιστικά σώματα.

Από το πλάι το υπερυψωμένο αμάξωμα τονίζουν τον «εκτός δρόμου» χαρακτήρα που όμως δεν υφίσταται όπως επίσης και τα μαύρα προστατευτικά στους προφυλακτήρες αλλά και στα πλαϊνά μαρσπιέ ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχούν τα φωτιστικά τα οποία εκτείνονται μέχρι την κολώνα.



Hitech εσωτερικό

Το εσωτερικό του Crossland X ακολουθεί την περπατημένη και ειδικότερα την σχεδιαστική ταυτότητα των νέων μοντέλων της Opel παρουσιάζοντας μια high tech εικόνα, αλλά και ένα ικανοποιητικό επίπεδο συναρμογής αλλά και ποιότητας.

Το ταμπλό διαθέτει μαλακό υλικό στο πάνω τμήμα του, ενώ στην μέση του έχει τοποθετηθεί η έγχρωμη οθόνη αφής (7 ή 8 ιντσών) του συστήματος infotainment.

Ο κρυφός φωτισμός στις επενδύσεις των θυρών καθώς και στο ταμπλό αναβαθμίζουν τον ευχάριστο χαρακτήρα του εσωτερικού του νέου μικρού Opel, ενώ πολύ υψηλό είναι το επίπεδο του φινιρίσματος. Η θέση οδήγησης είναι άνετη και ο οδηγός θα βρει εύκολα την ιδανική θέση μέσω των πολλαπλών ρυθμίσεων καθίσματος και τιμονιού.

Ωστόσο η πολυμορφικότητα στην καμπίνα επιβατών αποτελεί ένα από τα δυνατά «χαρτιά» του Crossland X καθώς πραγματικά εντυπωσιάζει και τον πλέον απαιτητικό πελάτη με την πρακτικότητά του.

Ειδικότερα οι χώροι του τόσο για επιβάτες όσο και αποσκευές διαμορφώνονται ανάλογα, ώστε ακόμα και στην περίπτωση που θελήσεις να έχεις στη διάθεσή σου 520 λίτρα χώρο αποσκευών (από 410), να μην είναι στριμωγμένοι οι πίσω επιβάτες. Οι μεγάλες και πρακτικές θέσεις για αντικείμενα ενισχύουν με τη σειρά τους την πολυχρηστική υπόστασή του.


99 ίπποι

Ο γνωστός πετρελαιοκινητήρας προέρχεται από τον γαλλικό όμιλο PSA είναι χωρητικότητας 1,6 λίτρου και αποδίδει 99 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 25,4 χλγρ. στις 1.750 σ.α.λ.

Στην πράξη ο κινητήρας πραγματικά εντυπωσιάζει από τη ζωντάνια του και την ροπή του παρά το γεγονός πως οι 99 ίπποι «ακούγονται» λίγοι. Στην πράξη συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο και μάλιστα αποδείχθηκε ότι κινούν με άνεση το αμάξωμα του αυτοκινήτου καταναλώνοντας πολύ χαμηλές ποσότητες πετρελαίου.

Ο ήχος που παράγει ο πετρελαιοκινητήρας είναι επίσης «ζωηρός» και αμέσως αντιλαμβάνεται κανείς ότι αφορά diesel έκδοση.

Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός 5τάχυτου κιβωτίου το οποίο θα λέγαμε πως δεν διακρίνεται για την κορυφαία του αίσθηση και η έλλειψη μιας επιπλέον 6ης σχέσης κάνει αισθητή την απουσία της.

Ωστόσο από την άλλη μεριά με μέση κατανάλωση κάτω από τα 6 λίτρα μέσα στην πόλη η αίσθηση του κιβωτίου έρχεται σε… δεύτερη μοίρα.


Άνετο και οικονομικό

Στο δρόμο το νέο Crossland X επιδεικνύει πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά τόσο σε αίσθηση όσο και σε συμπεριφορά με την ανάρτησή του και παρά τη σχετικά σφιχτή της ρύθμιση, να αμβλύνει με καλό τρόπο τις ανωμαλίες.

Κατά την πορεία μας στο εθνικό οδικό δίκτυο το Crossland X παρουσιάζεται σταθερό και ευθύβολο και δεν κλονίζεται από ισχυρούς πλευρικούς ανέμους.

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες και ακόμα και υπό πίεση το Crossland X δεν χάνει την ουδετερότητά του, προσδίδοντας ασφάλεια στον οδηγό και τους επιβάτες του.

Μέσα στην πόλη το Crossland X δείχνει πως βρίσκεται στο «φυσικό» του περιβάλλον καθώς αποδείχθηκε ότι είναι ευκολοοδήγητο και ευέλικτο. Παράλληλα οι αναρτήσεις φιλτράρουν ικανοποιητικά τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος και προσδίδουν ένα ήσυχο περιβάλλον για τους επιβάτες.

Παράλληλα η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για άπειρους οδηγούς.

ΥΠΕΡ

Κόστος χρήσης

Εξοπλισμός

Χώροι

Μεταπωλητική αξία

ΚΑΤΑ

Αίσθηση κιβωτίου

Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ