Quantcast
Cyta Ελλάδος: Αύξηση 19,16% στα έσοδα - enikonomia.gr
share

Cyta Ελλάδος: Αύξηση 19,16% στα έσοδα

δημοσιεύτηκε:

Αύξηση 19,16% σημείωσαν τα έσοδα της Cyta Ελλάδος για το 2015, καθώς ανήλθαν στα 107,8 εκατ.
ευρώ σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.


Τα έσοδα της εταιρείας ήταν ενισχυμένα κατά
19,16%, καθώς EBITDA ήταν πολλαπλάσιο του περσινού στα 14,6 εκατ.
ευρώ και σημαντικό περιορισμό των ζημιών προ φόρων στα 2,97 εκατ. ευρώ εμφάνισε
το 2015 η Cyta Ελλάδος. Στους 325.000 οι ενεργοί πελάτες.


Αντίστοιχα, το μικτό κέρδος «έκλεισε» με αύξηση κατά 45,33%
στα 42,8 εκατ. ευρώ, ενώ η λειτουργική κερδοφορία (EΒITDA) για τρίτη συνεχόμενη
χρονιά χαρακτηρίστηκε από θετικό πρόσημο και διαμορφώθηκε πολλαπλάσια του
περσινού αποτελέσματος, στα 14,6 εκατ. ευρώ.Τέλος, οι ζημίες προ φόρων
σημείωσαν νέα σημαντική πτώση της τάξεως του 80,4% και διαμορφώθηκαν στα 2,97
εκατ. ευρώ.


Σημειώνεται ότι η πελατειακή βάση ευρυζωνικών υπηρεσιών
κατέγραψε επίσης άνοδο φτάνοντας στο τέλος του 2015 τους 325.000 ενεργούς
πελάτες. Οι πελάτες κινητής συμβολαίου στα τέλη της προηγούμενης
χρονιάς, δηλαδή κατά την ολοκλήρωση της πρώτης χρονιάς ουσιαστικής λειτουργίας
της υπηρεσίας, αναλογούσαν στο 9% των πελατών της βάσης Σταθερής.


Μεταξύ άλλων ο
διευθύνων σύμβουλος της Cyta Ελλάδος και Ανώτερος Διευθυντής Εμπορικών
Υπηρεσιών Cyta Κύπρου, Γιάννης Κουλίας δήλωσε σχετικά ότι «η υλοποίηση του
επιχειρησιακού πλάνου ανάπτυξης της εταιρείας στην Ελλάδα την επόμενη 5ετία
έχει ήδη ξεκινήσει. Συνεχίζουμε ως όμιλος να αναπτυσσόμαστε, συνεισφέροντας με
την ισχυρή παρουσία μας στην περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου, διεκδικώντας
παράλληλα με τις νέες υπηρεσίες μας όλο και μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς. Μετά την
είσοδό μας στην καρτοκινητή διαθέτουμε πλήρες χαρτοφυλάκιο παρεχόμενων
υπηρεσιών, παράλληλα με ένα από τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα δίκτυα οπτικών ινών,
μήκους πέραν των 5.500 χλμ. Το δίκτυό μας στην Ελλάδα συνδέεται με τα διεθνή
δίκτυα του Οργανισμού στην Ανατολική Μεσόγειο και αλλού, λειτουργώντας ως
στρατηγικός συνδετικός κρίκος για την ανάδειξη του ομίλου Cyta σε έναν εκ των
πλέον σημαντικών τηλεπικοινωνιακών κόμβων στον άξονα Μέσης Ανατολής-Βαλκανίων».


Με αφορμή τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρίας για το
2015, ο γενικός διευθυντής της Cyta στην Ελλάδα, Νίκος Χαραλάμπους ανέφερε:
«Παρ’ όλο που το 2015 υπήρξε ακόμη μία χρονιά σκληρής δοκιμασίας για το σύνολο
του κλάδου και τη χώρα, ως εταιρία επιδείξαμε ετοιμότητα και κυρίως,
ανθεκτικότητα στις δυσκολίες. Αξιοποιώντας όλους τους διαθέσιμους πόρους και με
την συμβολή του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρίας στην Ελλάδα καταφέραμε να
έχουμε θετικά αποτελέσματα. Προτεραιότητα και επίκεντρο της δράσης μας
παραμένει ο πελάτης γι’ αυτό και από το ξεκίνημά μας τα προϊόντα της εταιρίας
σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να είναι ευέλικτα και να ανταποκρίνονται σε ξεχωριστές
ανάγκες. Λέμε σταθερά “όχι” στα πακέτα τύπου all inclusive διότι
πιστεύουμε ότι οφείλουμε να διευκολύνουμε τον πελάτη να απαλλάσσεται από
περιττά έξοδα, ειδικά σε τέτοιες εποχές».






share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.