Quantcast
Public: Αύξηση 26% των πωλήσεων στην Ελλάδα - enikonomia.gr
share

Public: Αύξηση 26% των πωλήσεων στην Ελλάδα

δημοσιεύτηκε:

Αύξηση 26% κατέγραψαν οι πωλήσεις των προϊόντων της αλυσίδας πολυκαταστημάτων τεχνολογίας και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα Public το 11μηνο του 2015, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Χρήστος Καλογεράκης, στο πλαίσιο ενημερωτικής εκδήλωσης για την πορεία της εταιρείας.

Ο κ. Καλογεράκης, επισήμανε ότι τα καταστήματα Public, ολοκληρώνοντας 10 χρόνια επιτυχούς παρουσίας, καταγράφουν μια δυναμική πορεία στην ελληνική και στην κυπριακή αγορά. Παρατηρείται συνεχής διεύρυνση της επισκεψιμότητας των καταστημάτων.

«Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι το 2015 οι επισκέπτες θα ξεπεράσουν τους 25 εκατομμύρια στα φυσικά της καταστήματα, αυξημένοι κατά 25%, σε σχέση με την περυσινή χρονιά. Με αντίστοιχη δυναμική κινείται και η βάση των online επισκεπτών των e-shop της εταιρείας, με τους επισκέπτες να ξεπερνούν τα 32 εκατομμύρια, αυξημένοι κατά 30%, συγκριτικά με το 2014», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Στην συνέχεια, ο κ. Καλογεράκης τόνισε με έμφαση πως: «το 11μηνο του 2015 έχουμε κατακτήσει την πρώτη θέση σε επίπεδο λιανεμπορίου, σε πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, ενώ κινούμαστε με ιδιαίτερα ανοδικά μερίδια σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες τεχνολογίας και ψυχαγωγίας. Όραμά μας είναι να δημιουργούμε ένα μοναδικό περιβάλλον εργασίας που θα παρέχει κίνητρα ανάπτυξης στους ανθρώπους μας, αλλά κι ένα μοναδικό προορισμό για τους πελάτες μας. Τα Public αποτελούν τη νούμερο ένα επιλογή των καταναλωτών για τις κατηγορίες βιβλίου, μουσικής, ταινιών και gaming, ενώ εφέτος τα Public κατέκτησαν και την πρώτη θέση σε πωλήσεις συσκευών κινητής τηλεφωνίας και αξεσουάρ, ανάμεσα στις αλυσίδες λιανικής της εγχώριας αγοράς (11μηνο 2015)».

«Καταλύτη για τη συνεχή ισχυροποίηση της θέσης και την αύξηση των οικονομικών μεγεθών των Public, αποτελεί επιπλέον και η ξεκάθαρη στρατηγική της εταιρείας που δίνει έμφαση στον πελάτη, επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες προς όφελός του. Εντός του 2015, τα καταστήματα υλοποίησαν την εφαρμογή Τζίνι, το οποίο ενημερώνει real time τους πωλητές των καταστημάτων για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, επιτρέποντάς τους να αφιερώνουν ακόμη περισσότερο χρόνο στην εξυπηρέτηση των πελατών», σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Ενδεικτικά, το 2015, τα Public έλαβαν περισσότερα από πέντε βραβεία για την απόδοσή τους σε επίπεδο omni channel από αναγνωρισμένους φορείς της ελληνικής αγοράς», συμπλήρωσε.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.