Quantcast
Fiat 500 TwinAir: Ιταλική φινέτσα, high-tech τεχνολογία και ελάχιστο κόστος χρήσης - enikonomia.gr
share

Fiat 500 TwinAir: Ιταλική φινέτσα, high-tech τεχνολογία και ελάχιστο κόστος χρήσης

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]

Μετά από 8 χρόνια επιτυχημένης πορείας το Fiat 500 ανανεώθηκε διατηρώντας τη δημοφιλή σχεδίασή του, έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη στην έκδοση 0.9 Turbo TwinAir, ενώ το εσωτερικό του διαθέτει πλέον υψηλή δόση τεχνολογίας.

Η τιμή διάθεσης του κορυφαίου Fiat 500 TwinAir με ελάχιστο κόστος χρήσης κυμαίνεται στις 15.600 ευρώ με υπερπλήρη εξοπλισμό…

Ιταλικό στιλ

Το ανανεωμένο Fiat 500 διατηρεί το γνώρισμο ιταλικό στιλ ενώ κάποιες σχεδιαστικές μικροεπεμβάσεις καθιστούν ακόμη πιο δελεαστικό το ιταλικό μοντέλο.
Εξωτερικά οι αλλαγές εστιάζονται στα φωτιστικά σώματα, στη γρίλια του προφυλακτήρα, ολοκαίνουρια πίσω φωτιστικά σώματα και οι νέες ζάντες αλουμινίου αποτελούν μερικές από τις στυλίστικες επεμβάσεις στην εξωτερική σχεδίαση.

Ωστόσο οι μεγάλες και εντυπωσιακές αλλαγές έρχονται από την καμπίνα επιβατών που η υψηλή δόση τεχνολογίας θα εντυπωσιάσει ακόμη τους πιο απαιτητικούς.

Παράλληλα αναβαθμισμένη είναι και η ποιότητα κατασκευής.
Ο πίνακας οργάνων είναι πλέον ψηφιακός πολύχρωμος και όταν πιέσει κανείς το μπουτόν «Sport» αλλάζουν οι ενδείξεις.

Ειδικότερα στη θέση ένδειξης της «Οικονομικής Οδήγησης» εμφανίζεται η «Πίεση του Turbo» δίνοντας μια σπορ νότα στα χαρακτηριστικά του πίνακα οργάνων.

Ο εξοπλισμός είναι υπεερπλήρης και περιλαμβάνει επτά αερόσακους, ESP & Hill holder, κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικές κλειδαριές με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέφτες, προβολείς ομίχλης, ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι, Bluetooth και θύρα USB, σύστημα start/stop, ρεζέρβα και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.

105 ίπποι, κιβώτιο 6 σχέσεων

Κάτω από το καπό του νέου Fiat 500 TwinAir βρίσκεται ο δικύλινδρος turbo βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 0,9 λίτρου ο οποίος αποδίδει πλέον 105 ίππους και μέγιστη ροπή 14,8 χλγρ. Στις 2.000 σ.α.λ.

Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων το οποίο διακρίνεται για την αίσθηση αλλά και την κλιμάκωσή του. Μάλιστα η πρώτη ταχύτητα είναι ιδιαίτερα «κοντή» ώστε να μπορεί ο μικρός σε χωρητικότητα κινητήρας να κινήσει «σβέλτα» το 500ράκι κατά τις εκκινήσεις.

‘Οσον αφορά στις εκπομπές Co2 του Fiat 500 TwinAir κυμαίνονται στα 99 γρ. οι οποίοι μεταφράζονται σε ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας 89,1 ευρώ.
Επίσης, ιδιαίτερης μνείας χρίζει και ο δευτερεύων άξονας αντιστάθμισης κραδασμών που αποδείχθηκε ιδιαίτερα χρήσιμος.

Στην πράξη το Fiat 500 TwinAir αποδίδει 105 ίππους με πατημένο το μπουτόν Sport αλλιώς αν ο οδηγός του επιθυμεί περισσότερη οικονομία μπορεί να κινηθεί με άνεση έχοντας στην διάθεσή του 98 ίππους και 12,2 χλγρ. Ροπής.

Η κατανάλωση καυσίμου αποτελεί επίσης ένα από τα «ατού» του ιταλικού μοντέλου καθώς κυμάνθηκε από 4,5 έως 6,5 λίτρα ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού.

Ευχάριστη έκπληξη

Το Fiat 500 TwinAir αποδείχθηκε μια ευχάριστη έκπληξη στο δρόμο καθώς διατηρεί όλες τις αρετές των ιταλικών μοντέλων, είναι ευκολοδήγητο, ευέλικτο και «μαγνητίζει» τα βλέμματα των περαστικών στο πέρασμά του.

Ειδικότερα κατά την πορεία μας στο εθνικό οδικό δίκτυο το Fiat 500 TwinAir δεν δίστασε να ξεπεράσει ακόμη και τα 180 χλμ./ώρα παραμένοντας απόλυτα ευθύβολο και σταθερό αλλά ο θόρυβος που παράγονταν σε όλη την κλιμακα στροφών του κινητήρα ήταν χαρακτηριστικός.
Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης μετατρέπει το μικρό ιταλικό μοντέλο σε «κυρίαρχο» του δρόμου ενώ ακόμη και όταν ο οδηγός ξεπεράσει τα όρια τα ηλεκτρονικά συστήματα το επαναφέρουν στην «τάξη»…

Στις μεγαλουπόλεις το Fiat 500 TwinAir δείχνει να βρίσκεται στο «φυσικό» του περιβάλλον και ξεδιπλώνει όλες τις αρετές του.

Ειδικότερα η διαδικασία παρκαρίσματος γίνεται παιχνιδάκι για τον  οδηγό καθώς τόσο οι μικρές διαστάσεις του μοντέλου όσο και το «πανάλαφρο» τιμόνι σε συνδυασμό με τους αισθητήρες παρκαρίσματος αποτελούν πραγματικούς συμμάχους για τον οδηγό ακόμη και αν είναι εντελώς άπειρος.

Ωστόσο ο οδηγός θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός στις λακκούβες του οδοστρώματος καθώς τα ελαστικά χαμηλού προφίλ «τραυματίζονται» εύκολα και δεν είναι και φθηνά.
Επίσης για τις ανηφόρες που πολλοί βρίσκονται εντός των πόλεων το Fiat 500 TwinAir διαθέτει το σύστημα Hill Holder το οποίο επιτρέπει την άνετη εκκίνηση του οχήματος χωρίς να «μπερδεύεται» ο άπειρος οδηγός…

ΥΠΕΡ
Σχεδίαση
Κινητήρας
Εξοπλισμός
Κατανάλωση
Κιβώτιο 6 σχέσεων

ΚΑΤΑ
Ελαστικά χαμηλού προφίλ

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.