Quantcast
Fiat 500S: Sport διαθέσεις με ελάχιστο κόστος χρήσης - enikonomia.gr
share

Fiat 500S: Sport διαθέσεις με ελάχιστο κόστος χρήσης

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]

Η Fiat με το 500S κατέφερε να δημιουργήσει μια ξεχωριστή πρόταση με σπορ
διαθέσεις που απευθύνεται σε όσους επιθυμούν ένα διαφορετικό 500ράκι που
κινείται ωστόσο με ελάχιστα χρήματα.


Η έκδοση S ξεχωρίζει από το σπορ πακέτο που δια΄θετει το ιταλικό
μοντέλο το οποίο περιλαμβάνει νέους πιο σπορ σχεδίασης προφυλακτήρες εμπρός και
πίσω, μαύρη εμπρός γρίλια με αεραγωγούς, πλευρικά μαρσπιέ, επιχρωμιωμένη
απόληξη εξάτμισης, αεροτομή και φιμέ πίσω κρύσταλλα.


Επίσης το έντονο μπλε χρώμα του αμαξώματος σε συνδυασμό με τις
ζάντες με ελαστικά χαμηλού προφίλ ολοκληρώνουν το μοναδικό στιλ του Fiat 500S.


Μοναδικό «αγκάθι» αποτελεί η τιμή απόκτησης του ιταλικού
μοντέλου που κυμαίνεται περιξ των 16.000 ευρώ με την προωθητική ενέργεια αλλά
οι υποψήφιοι αγοραστές θα πρέπει να λάβουν σοβαρά υπόψη τους πως το Fiat 500S με τον
κορυφαίο πετρελαιοκινητήρα έχει πολύ μεγάλη μεταπωλητική αξία, Μηδενικά Τέλη
Κυκλοφορίας και ελάχιστο κόστος χρήσης.



«S»
και στο εσωτερικό


Στο εσωτερικό του ανανεωμένου Fiat 500S υπάρχουν πάρα
πολλά στοιχεία που δίνουν ένα σπορ τόνο στην καμπίνα επιβατών.


Ο πίνακας οργάνων με τα κορυφαία γραφικά αλλά και η οθόνη multimedia στο
κέντρο του ταμπλό τονίζουν περαιτέρω τις hi-tech ανησυχίες του ιταλικού μοντέλου.


Επίσης το νέο μοντέλο διαθέτει νέες επιλογές χρωματικών
συνδυασμών για τα καθίσματα και τις επενδύσεις των θυρών, με τον ενδιαφερόμενο
να έχει να επιλέξει μεταξύ μαύρου υφάσματος με μπλε, λευκές ή κίτρινες
λεπτομέρειες και δερμάτινο σαλόνι μαύρου ή μπορντό χρώματος.


Η ποιότητα κατασκευής παραμένει στα πολύ καλά επίπεδα του
Fiat 500 γενικότερα, ενώ οι χώροι είναι οριακά επαρκείς για τους πίσω επιβάτες
και άτομα άνω του μέσου ύψους θα χρειαστεί να κάνουν παραχωρήσεις. Ο χώρος
αποσκευών έχει όγκο 185 λίτρων και ικανοποιεί με το άνοιγμά του και το
εκμεταλλεύσιμο σχήμα του.



95 ίπποι


Κάτω από το καπό του Fiat 500S της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο κορυφάιος
πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 1.248 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 95 ίππους στις 4.000
σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 20,4 χλγρ. στις 1.500 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους
εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός 5τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων το οποίο κατά την γνώμη
μας θα μπορούσε να διαθέτει και 6η σχέση.


Ο ήχος που παράγει ο κινητήρας κυμαίνεται σε χαμηλά επίπεδα
και σε καμία περίπτωση δεν γίνεται ενοχλητικός.


Παράλληλα ιδιαίτερης μνείας χρίζει η «ζωντάνια» του
κινητήρα, λόγω και της αυξημένης ροπής καθώς όσο περισσότερο πιέζει ο οδηγός το
πεντάλ του γκαζιού προς το πάτωμα τόσο «αρπάζει» το αυτοκίνητο επιβεβαιώνοντας τις
σπορ διαθέσεις του 500S.


Παράλληλα η επάρκεια δύναμης και ροπής είναι διαθέσιμα σε
όλο το φάσμα περιστροφής του κινητήρα, με αποτέλεσμα το ελαφρύ αμάξωμα να
κινείται πολύ σβέλτα.


Πάντως ένα από τα βασικά χαρίσματα του πετρελαιοκινήρα είναι
η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου η οποία κυμαίνεται σε περίπου 4,5 λίτρα για κάθε
100 χιλιόμετρα.



Ασφαλές, σταθερό και οικονομικό


Χωρίς να φέρει αλλαγές σε αυτή την έκδοση σε επίπεδο
μηχανικών μερών και ανάρτησης, το Fiat 500 S παραμένει ιδιαίτερα ευχάριστο σε
όλες τις οδηγικές συνθήκες.


Ειδικότερα κατά την πορεία μας στο εθνικό οδικό δίκτυο το Fiat 500S δεν δίστασε να
ξεπεράσει ακόμη και τα 170 χλμ./ώρα παραμένοντας απόλυτα ευθύβολο και σταθερό.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές η σφιχτή
ρύθμιση της ανάρτησης μετατρέπει το μικρό ιταλικό μοντέλο σε «κυρίαρχο» του
δρόμου ενώ ακόμη και όταν ο οδηγός ξεπεράσει τα όρια τα ηλεκτρονικά συστήματα
το επαναφέρουν στην «τάξη»…


Στις μεγαλουπόλεις το Fiat 500S δείχνει να βρίσκεται στο «φυσικό» του περιβάλλον και
ξεδιπλώνει όλες τις αρετές του.


Ειδικότερα η διαδικασία παρκαρίσματος γίνεται παιχνιδάκι για
τον οδηγό καθώς τόσο οι μικρές διαστάσεις του μοντέλου όσο και το «πανάλαφρο»
τιμόνι σε συνδυασμό με τους αισθητήρες παρκαρίσματος αποτελούν πραγματικούς
συμμάχους για τον οδηγό ακόμη και αν είναι εντελώς άπειρος.


Ωστόσο ο οδηγός θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός
στις λακκούβες του οδοστρώματος καθώς τα ελαστικά χαμηλού προφίλ
«τραυματίζονται» εύκολα και δεν είναι και φθηνά.


Επίσης για τις ανηφόρες που πολλοί βρίσκονται εντός των
πόλεων το Fiat 500S διαθέτει
το σύστημα Hill Holder
το οποίο επιτρέπει την άνετη εκκίνηση του οχήματος χωρίς να «μπερδεύεται» ο
άπειρος οδηγός…



ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Κινητήρας


Εξοπλισμός


Κατανάλωση



ΚΑΤΑ


Ελαστικά
χαμηλού προφίλ

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.