http://www.enikonomia.gr/economy/242022,kourier-ti-apozimiosi-dikaiountai-oi-katanalotes-gia-kathysterise.html http://media.enikonomia.gr/data/photos/resized/125_242022_991d60ec9e-92712c2dafc27bd3.jpg Η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ, Ευαγγελία Κεκελέκη... 12/15/2020 10:17:27 PM

Κούριερ: Τι αποζημίωση δικαιούνται οι καταναλωτές για καθυστερήσεις στις παραδόσεις - Πώς να την διεκδικήσουν

Κούριερ: Τι αποζημίωση δικαιούνται οι καταναλωτές για καθυστερήσεις στις παραδόσεις - Πώς να την διεκδικήσουν

Αποζημίωση ύψους 6 ευρώ για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του μέσω των εταιρειών courier δικαιούται να λάβει ο καταναλωτής, όπως γνωστοποίησε η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ, Ευαγγελία Κεκελέκη μιλώντας στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3 και αναφερόμενη στις καθυστερήσεις που εξακολουθούν να παρατηρούνται στις ταχυμεταφορές.
Όπως είπε η κα Κεκελέκη σχετικά με την αποζημίωση αυτή, “υπάρχει ένας χάρτης προς τους καταναλωτές από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων η οποία λέει ξεκάθαρα: για κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής 6 ευρώ αποζημίωση”. Σε ερώτηση για το εάν είναι εύκολο να διεκδικήσει κανείς αυτήν την αποζημίωση απάντησε “εδώ τώρα είναι το θέμα. Διότι εδώ μιλάμε για σύμβαση ανάμεσα στην επιχείρηση, στο ηλεκτρονικό κατάστημα από το οποίο αγόρασε ο καταναλωτής κάποιο προϊόν και “στην επιχείρηση των ταχυμεταφορών. Άρα πού θα βρει ο καταναλωτής ποια είναι η συμφωνία ανάμεσα στις δύο επιχειρήσεις Εμείς ως ΚΕΠΚΑ στο προηγούμενο lockdown για μέλη μας καταφέραμε και πήραμε τέτοιου είδους αποζημιώσεις. Αλλά αυτό θέλει ψάξιμο, θέλει επιμονή, πρέπει να ξέρεις πώς θα κινηθείς. Και εδώ θα πρέπει τώρα να πω ότι όσοι καταναλωτές είναι μέλη του ΚΕΠΚΑ ή θέλουν να γίνουν ας στείλουν ένα email με το πρόβλημά τους στα γραφεία μας για να δούμε εάν μπορούμε και πώς μπορούμε να τους βοηθήσουμε", τόνισε.
Mεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στις καθυστερήσεις που υπάρχουν στις παραδόσεις προϊόντων από τις εταιρείες ταχυμεταφορών. “Εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί από το προηγούμενο lockdown, τον Μάρτιο. Είχαν τον χρόνο να διορθώσουν τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό, να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Πάντως είχαν χρόνο να διορθωθούν. Αυτό που αντιμετωπίζουμε αυτή τη στιγμή στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο” σημείωσε χαρακτηριστικά.


Σχόλια Αναγνωστών

σχολίασε και εσύ