Quantcast
ΚΕΠΚΑ: Οι καταγγελίες και τα παράπονα που δέχτηκε το Κέντρο - Οι παρεμβάσεις που έκανε και το ποσοστό επιτυχίας - enikonomia.gr
share

ΚΕΠΚΑ: Οι καταγγελίες και τα παράπονα που δέχτηκε το Κέντρο – Οι παρεμβάσεις που έκανε και το ποσοστό επιτυχίας

δημοσιεύτηκε:

Συνολικά 2.802 καταγγελίες, παράπονα και ερωτήματα καταναλωτών δέχθηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών ( ΚΕΠΚΑ), το 2023, τα περισσότερα από τα οποία αφορούσαν σε ελαττωματικά προϊόντα- εγγυήσεις, πωλήσεις από απόσταση και παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας.

Ειδικότερα, για ελαττωματικά προϊόντα και εγγυήσεις απευθύνθηκαν στο ΚΕ.Π.ΚΑ 634 καταναλωτές (22,63%), 580 για πωλήσεις από απόσταση (20,7%), 462 για παρόχους τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών (16,5%), 270 για παρόχους φυσικού αερίου (9,64%) και 196 για παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας (7%)

Το ΚΕ.Π.ΚΑ δέχθηκε 164 καταγγελίες, παράπονα, ερωτήματα για τουριστικές υπηρεσίες (5,85%), 92 για εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων από μη εξυπηρετούμενα δάνεια (3,29%), 80 για ινστιτούτα-γυμναστήρια (2,9%), 74 για ακατάλληλα τρόφιμα (2,65%) και 48 για ταχυδρομικές υπηρεσίες (1,71%).

Σύμφωνα με ανακοίνωση του Κέντρου, το 94,16% των καταγγελιών επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές.

Το ΚΕ.Π.ΚΑ. καλεί τους καταναλωτές να γίνουν μέλη του και να το στηρίξουν. Όπως επισημαίνει, οι καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του με το ποσό των 87.157 ευρώ.

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.