Quantcast
Ford Focus 1.5 TDCi: Κατανάλωση μόλις 4,2 λίτρα για κάθε 100 χλμ. - enikonomia.gr
share

Ford Focus 1.5 TDCi: Κατανάλωση μόλις 4,2 λίτρα για κάθε 100 χλμ.

δημοσιεύτηκε:

Του Γιώργου Κ. Ανδρή
[email protected]

To Ford Focus με το νέο πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας μόλις 1,5 λίτρου
αλλά με 120 ίππους ρίχνει το γάντι στον ανταγωνισμό, προσδίδοντας εξαιρετική
οικονομία καυσίμου, διαθέτει πολύ μεγάλη «δόση» τεχνολογίας και ετήσια Τέλη
Κυκλοφορίας μόλις 88,2 ευρώ.


Ωστόσο για να το αποκτήσει κανείς θα πρέπει να καταβάλει
23.325 ευρώ αλλά θα πρέπει να συνυπολογιστεί η υψηλή μεταπωλητική αξία που
διαθέτει ακόμη και με την πάροδο πολλών ετών…



Μοναδική εμφάνιση


Το νέο Focus κατέφθασε στην αγορά με αρκετές αλλαγές από τον προκάτοχό
του και μάλιστα το εμπρόσθιο τμήμα παραπέμπει στα ανανεωμένα Fiesta και Mondeo έχοντας
νέο προφυλακτήρα, δυναμική φωτιστικά σώματα, γρίλια με χρώμιο και μακρύτερους
προβολείς ομίχλης.


Στο πίσω μέρος δεν εντοπίζονται μεγάλες αλλαγές πέραν μιας
ανεπαίσθητης αλλαγής στα φωτιστικά σώματα ενώ από το πλάι οι ζάντες νέας σχεδίασης
ολοκληρώνουν τις αλλαγές.


Στο εσωτερικό υπάρχουν σημαντικές αλλαγές και οι σχεδιαστές της
Ford τοποθέτησαν
μια μεγάλη οθόνη 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό που διαθέτει λειτουργία αφής
και περιλαμβάνει το εξελιγμένο σύστημα SYNC που διαθέτει επιπλέον σύστημα φωνητικών εντολών,
συνδεσιμότητα με smartphones,
σύστημα πλοήγησης μέχρι και φωνητικό έλεγχο του κλιματισμού!


Επίσης στο Ford Focus
προσφέρεται αυτόματο, hands free παρκάρισμα με όπισθεν κάθετα παράλληλα με άλλα
αυτοκίνητα.Eπιπλέον
προσφέρει και αυτόματο ξεπαρκάρισμα, αλλά και Cross Traffic Alert (προειδοποιεί
τους οδηγούς που εξέρχονται με όπισθεν από ένα χώρο στάθμευσης για πιθανή
διέλευση οχημάτων από πίσω τους).


Υπάρχει επίσης η νέα γενιά του συστήματος αποφυγής
σύγκρουσης Active City Stop, το οποίο λειτουργεί πλέον σε ταχύτητες έως 50
χλμ./ώρα, αντί 30 χλμ./ώρα στο προηγούμενο μοντέλο.


Παράλληλα υπάρχει και το σύστημα Ford MyΚey, αλλά και το
Door Edge Protector, που μειώνει την πιθανότητα ζημιάς με την ενεργοποίηση ενός
προστατευτικού στην ακμή της πόρτας τη στιγμή που ανοίγει, ενώ όταν η πόρτα
κλείσει δεν είναι πλέον ορατό!


Ο κεντρικός πίνακας οργάνων συνδυάζει την τεχνολογία με την
παράδοση καθώς υπάρχουν αναλογικά όργανα με γαλάζιους δείκτες ενώ μεταξύ τους υπάρχει
και η ψηφιακή οθόνη με πολλαπλές ενδείξεις.


Να τονίσουμε πως στο τιμόνι υπάρχουν διακόπτες ελέγχου
πολλών συστημάτων όπως επίσης και του cruise control.


Στον τομέα του εξοπλισμού φυσικά το νέο Focus χαρακτηρίζεται
υπερπλήρης ενώ σε επίπεδο χώρων η καμπίνα επιβατών φιλοξενεί άνετα 5 ενήλικες
επιβάτες. Ωστόσο ο χώρος αποσκευών είναι ευρύχωρος αλλά κυμαίνεται στο μέσο όρο
της κατηγορίας…



120 ίπποι, μέση
κατανάλωση μόλις 4,2 λίτρα για κάθε 100 χλμ.


Κάτω από το καπό, το Ford Focus της δοκιμής μας βρίσκονταν ο
νέος πετρελαιοκινήρας 1.5 TDCi ο οποίος
αποδίδει 120 ίππους και 27 χλγρ. ροπής, διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ.



Στην πράξη ο κινητήρας αποδείχθηκε ιδιαίτερα πρόθυμος και
ελαστικός ενώ ο ήχος που παράγει κυμαίνεται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα.


Η κίνηση μεταφέρεται φυσικά στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω ενός
6τάχυτου κιβωτίου το οποίο διαθέτει σωστή κλιμάκωση αλλά και αίσθηση.


Στον τομέα της κατανάλωσης το νέο Focus 1.5 TDCi καταφέρνει
να εντυπωσιάσει ακόμη και το πλεον απαιτητικό οδηγό καθώς κάτω από λογική χρήση
το αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 4,2 λίτρα πετρελαίου για κάθε 100 χλμ. ενώ αν ο
οδηγός του επιθυμεί να κινηθεί γρήγορα η μέση κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 5,8
λίτρα για κάθε 100 χλμ.



Κορυφαία ποιότητα κύλισης


Το νέο Focus 1.5 TDCi
απέδειξε πως διαθέτει κορυφαία ποιότητα κύλισης είτε κινείται σε κανονικούς
ρυθμούς είτε στο όριο.


Ειδικότερα κατά την πορεία μας στο εθνικό οδικό δίκτυο το Focus κινούμενο
στα όρια του Κ.Ο.Κ. μπορεί να προσφέρει ένα άνετο και οικονομικό ταξίδι στους επιβάτες
του ενώ θα ανταποκριθεί άμεσα στο όποιο κάλεσμα του οδηγού για επιπλέον ισχύ
και αύξηση της ταχύτητας κίνησης.


Παράλληλα ακόμη και όταν κινείται με υψηλές ταχύτητες που
ξεπερνούν τα 180 χλμ./ώρα παραμένει σταθερό και ευθύβολο.


Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το αμάξωμα
του Focus 1.5 TDCi λαμβάνει ελάχιστες
κλίσεις και μηδενικές πλεύσεις ενώ η ροπή του κινητήρα βοηθά τον οδηγό να
αποφεύγει στον επιλογέα των ταχυτήτων.


Μέσα στην πόλη το Focus αποδεικνύει την ευελιξία του καθώς
το ελαφρύ τιμόνι αλλά και η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνουν την διαδικασία
παρκαρίσματος παιχνίδι.


Παράλληλα η ανάρτηση, σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο
φιλτράρει κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, χωρίς να χάνει την σπορ αίσθηση.



ΥΠΕΡ


Σχεδίαση


Κινητήρας


Κατανάλωση καυσίμου


Εξοπλισμός



ΚΑΤΑ


Τιμή

share
Σχόλια Αναγνωστών
Ροή
Οικονομία
Επιχειρήσεις
Επικαιρότητα

Ενημερωθείτε πρώτοι με τον τρόπο που θέλετε.